Om å ville leve det ene sekundet, og 5 min etterpå være dritdeppa..

(Bildet tatt i morrest)

Jepp, slik er det å være meg om dagen, superhormonell og har humørsvingniner som bare det ! Ikke veldig morsomt for å si det sånn ..  Jeg kan værfe skikkelig happy, og plutselig kan jeg begynne og grine fordi jeg syntes livet mitt plutselig blir helt grusomt surt! 

Det har vært en UTROLIG stress dag i dag, først svangerskapskontroll halv 10,  jobb fra 3-7 med blodsukkeret på bånn, så var det litt shopping med Katrine etter det, deretter dro jeg, Katrine og Kristin hjem til meg for å bleke håret mitt. Kristin som gjorde det, siden hun er eksperten ! Det ble faktisk ganske braa. 

Nå har egentlig alle dratt fra meg, så sitter her all alone by myself, buhuuu me. 

På toppen av det hele fikk jeg den UTROLIG deprimerende nyheten om at jeg har gått opp ca 10 kilo etter at jeg ble gravid, noe jeg egentlig forstår når jeg tenker på hvor store puppene mine har blitt, i tilegg til magen da , haha.

Måtte (selvfølgelig) kjøpe noen babyklær i dag, klarte ikke la være.. hahah


2 søte giraff babypysjamaser ♥

3 søte småe smekker, I ♥Dad & I ♥Mum


Siden vi får en julebaby, og jeg er GANSKE sikker på at det er en jente (vi har bare jenter i familien vår), så har jeg kjøpt noen nusselige bittesmå røde sko i “silke”, rosa sokker og Hello Kitty sokker ♥ 

Alle klærne fra H&M



I tilegg til det kjøpte jeg litt til meg sjøl også, men siden jeg var så LEI giddet jeg ikke mere enn dette :


Dødskul bukse fra H&M, falt med en gang for den . OG så myyk den er å ha på ♥


Babyrosa kooosegenser fra Bik Bok, utrolig god å ha på ♥

 

Nå skal jeg gå og ta REDKEN extreme hårkur i håret før jeg skal SOVE, fordi jeg er dødstrøtt og har nemlig jobb i morgen fra kl 11 til kl 18, så nå trenger denne prinsessen litt skjønnhetssøvn !

– Hva har dere gjort i dag?

Snakkes i morgen, klem fra Rannveig♥ 








10 kommentarer
    1. heisann.. huske godt koss det va med alle hormonan men trøst dæ med det at det går over og du glede dæ bare mer og mer for hver dag som går over det lille miraklet du har i magen din 😀 ¨lykke til videre du har mye å glæde dæ te framover 😀

    2. SÅ mye fint du har kjøpt..
      jeg selv var også gravid, men i går fant jeg ut at jeg hadde hatt en MA, ble litt trist når jeg såg innlegge her, men ble også litt glad..!
      Lyke til videre med graviditeten !=)

    3. hehe utrulig artig at dokker BARE har jente i familien dokkers, kor fardin va under unfangelsen av dæ ? haha lol

    4. hehe, håper du vet at det e GUTTEN som bestemme kjønne så det har ikke nåkka å si at du har bare jenter i familien 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg