Ultralydbilder av lille snuske, uke 13+0

Ja, da har jeg og barnefaren nettop vært på min andre ultralyd i dette svangerskapet, det var så kooselig. Forrige gang tok han innvendig og denne gangen utvendig, så det ble egentlig litt bedre bilder forrige gang, men vi så lille babyen som sparket og vinket til oss.  Lille snuske var blitt hele 7 cm <3 

Fikk uheldigvis ikke vite kjønn, men han mente at siden jeg er naturlig tynn så er det lett og se om noen uker, dvs på den ordinære UL i uke 19. Skal begynne å telle ned dager, hihi. 

Vi fikk forresten høre hjertelyden til lille bebyen, som lå på 140 slag i minuttet, det var helt skjønnt !

 


Lille Nurket <3 (DÅRLIG bilde)




7 kommentarer
    1. så herlig <3 gled deg videre i svangerskapet. det er noe av det beste som finns, jeg er selv 31+ 4 uker på vei. du kommer til få så mange gode opplevelser, som spark, at den blir større, hikking osv !! Lykke til og gratulerer <33

    2. Kjempe fin blogg!
      Leste i et tidligere innlegg om hvordan du fant ut at du var gravid, og der stod det at mensen var noen dager forsinket. Betyr det da at du fikk mensen? Var det da akkurat som en vanlig mensen? Trodde det var ganske uvanlig å få mensen mens man er gravid..?
      Tusen takk for svar på forhånd! 🙂

    3. Ida: Mensen min uteble, tror du misforsto litt på det innlegget, altså, jeg forventet å få mensen men den kom aldri ;- ) Det er temmelig uvanlig å ha mensen når man er gravid ja, vet ikke om noen som har hatt det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg