Hjertelyd til lille snuske

Ja, som dere vet har jeg hatt en veldig stresset periode,som har slitt mye på med, psykisk . Har vært sykt sliten, og oppi det hele , fått lite søvn og uregelmessige måltider. 

Da er det vel bare naturlig at jeg er bekyrmret for lille snuske ? 

SÅ, det jeg gjorde var å ta telefonen fatt, og ringe jordmoren min og spørre om jeg kunne komme dit for å høre hjertelyden i morgen etter jobb. Hun sa at selvfølgelig kan jeg det om jeg er bekymret, og at jeg bare måtte slappe helt av og melde meg ut av alt jeg ville når jeg følte at ting blir for tungt.

Er det bare jeg som liker jormødre veldig godt ?For det første er hun så imøtekommende og snill, og det virker som at hun skjønner alle bekymringene mine hver gang jeg lurer på noe. 

Når jeg drar dit i morgen, tipper jeg vi blir å finne ut en dato for neste svangerskapskontroll også, for det er jo en stund siden jeg har vært der sist.  

Håper bare at alt er OK, og at hun finner den med engang ! Men det ordner seg nok, for hvis lille snuske har arvet min STAHET, så har nok han/hun klart seg gjennom dette. Og nå er det jo bare 29 dager igjen til neste ultralyd, og da får jeg vite kjønnet på lille snuske !

 ♥ Min egen lille hjerteknuser ♥


– Rannveig♥

6 kommentarer
    1. Nja, va nu ikke så dårlig! å morsomt at man faktisk ser det så tidlig ^^ pleier aldri å finne ut ka som e ka på sånne bilda så det i sæ skjøl va jo å arti ;p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg