Keep talking bitches, you’ll make me famous !

Ja..  folk er ikke helt rett, man kan ikke gjøre alle tilfreds. Gidder ikke lage noe whine innlegg,. Alle stygge og usaklige kommentarer kommer jeg til å la stå,  Jeg velger rett å slett å ta til meg det positive, og mennesker som faktisk ser ut til å ha litt fornuft i hodet er de som jeg kommer til å ta vare på! Er jo nå man ser hvem som er de ekte og falske vennene + too your informasjon så kan man faktisk se ip adressen deres! så slår jeg meg vrang nå er de fleste her litt rævkjørte 😉

Men for all del, bare fortsett STALKERS, for jeg får mange bessøk på bloggen av dette ! ;- * LIKER!

“When people you don’t even know hates you, that’s when you know you’re famous”

 

Over til noe annet, jeg var hos jordmor i går for å høre hjertelyd og bare prate litt rett og slett. Hjertet slo faktisk 129 slag i minuttet, og det var helt hærlig å få høre på ! For har som sagt vært veldig bekymret i det siste, samt mye stresset og nedenfor.  Jeg ble så glad <3 Hvis vi tror på de såkalte “mytene” så er det typisk guttehjerteslag… 

Etter jordmor, dro jeg på jobb. Var der til ca kl 3, da dro jeg til legen . Der diskuterte vi siykemelding, og når jeg begynte å prate om hvordan jeg har hatt det i det siste, altså ikke særlig lett, med tanke på at barnefar både har truet med at barnevernet kommer til å ta i fra meg min egen baby, og annet stress angående det kommende barnet… så BRAST jeg ut gråt..  tårene bare trillet, og jeg satt sikkert slik i 15 min.  Han forklarte KLART og tydelig at dette kommer aldri til å skje, fordi det rett og slett skal VELDIG mye til før barnevernet griper inn i saken og tar babyen i fra sin egen mamma, som den er fullstendig avhengig av! hvertfall det første året, og ikke minst resten av livet… Så jeg følte meg veldig lettet når jeg gikk derifra, men fremdeles..  

Jeg gråt hele veien på tilbaketuren til jobben min, men klarte å slutte å surtre før jeg skulle begynne å jobbe igjen.  Da pratet jeg med en kollega av meg om hva jeg gjorde hos legen ( fikk sykemelding altså) også forklarte litt hvorfor, og da igjenn, klarte jeg ikke å holde igjenn tårene ! Det viser jo bare min fortvilelse for tiden.

Men nå som jeg har sykemelding, så skal jeg bare slappe helt av, ta ting med ro og samle tankene litt. Når jeg får lønn blir jeg vel og gå til innkjøp av litt ting som jeg trenger til babyen, bla. annet barneseng. Vogn og slikt, blir nok når jeg får litt bedre økonomi, i og med at det blir å komme på 10-11 000 ca.  Har bestemt meg for å kjøpe Emmaljunga vogn hvertfall, får se hvliken farge og sånt det blir :- )

Ringte forresten jordmor i ste, pga smerter i underlivet/livmoren. Var redd for at fødselen var begynt, i og med at jeg hele tia går og tafser på puppene mine siden det kommer melk ut av dem, og som jordmor sa, så kan det sette i gang en fødsel. Men takk gud, hun mente at det bare var normale smerter det jeg hadde. Snusk har det heldigvis bra <3

Men nå skal jeg og Katrinesøta fortsatt ha en fin dag/NATT videre, se film + masse snop! heahee 😀

Blogges! – Rannveig♥

 

14 kommentarer
    1. “Gidder ikke lage noe whine innlegg”
      etterfulgt av:
      “jeg grein hele dagen, livet mitt er hardt, buhu”
      oh the irony.

    2. Det skal mye til at barnet blir tatt fra deg. Og siden du blir alenemor anbefaler jeg deg Ã¥ søke stønader fra nav allerede nÃ¥. Jeg gjorde den tabben Ã¥ venta til ungen var født Ã¥ fikk ingen økonomisk støtte før ungen var nesten 3 mnd gammel :s Og de smertene, det høres normalt ut siden livmoren vokser hver dag – been there, done that :p

    3. Ja som legen din sier så skal det myyyye til for at barneværnet tar barnet og sånt. Kjenner en som jobber i det statlige barneværnet og han har fortalt meg det at dem gir først og fremst masse råd og prøver og ordne løsninger for hovedforsørger og barnet =)
      Så dette skal du ikke engste deg over =)

    4. Marina sine første hjerteslag var også så lavt. :p kanskje fordi at den e så liten enda og så godt gjømt. Men du kan jo sammenligne hjerteslagan, etter hver gang du e der. e dem høyere enn 140 slag i minn ca, så e det typisk jente hjerterytme 🙂

    5. Forklar koffer “vi” e rævkjørt? 🙂 Du klare sikkert å spore ip-adressa til stedsplassen den bor, men ikke lenger uten politiet innvolvert :p Og politiet bryr seg svært lite om sånne her saka, spesielt når du har skrevet mye dritt sjøl.
      Så, anonyme, dont be afraid!

    6. 🙂 : Jeg har tenkt å ta foreldrepenger, for har hørt at det er det beste.. sier jo seg selv egentlig, månedtlige utbetalinger i stedenfor engangsstønad. Ja, men disse smertene var noe annereledes enn tidligere smerter jeg har hatt, var akkurat som at det var livmorhalsen som åpnet seg eller noe. Men heldigvis ikke <3

    7. I liked the title for this post, haha, yes you have a good defiant attitude to the bad people and nasty comments. Please don’t cry Rannveig, just you should focus and channel your energy to become ‘better, not bitter’. Then you ‘win’ and will get to keep the baby and show the haters that they were wrong. They say also, ‘never let them see you cry’! Because some mean people want to make you sad, so do not give them the satisfaction! You can be proud that you quit smoking and drinking, and now do everything you can to stay healthy and convince them that you will be responsible and capable mother. I believe you can do it, like you say, now that you get the ‘maternal instinct’ you can do miracles to protect and take the necessary steps! Good luck, best wishes, stay strong and positive always Rannveig!

    8. Ser ut som at noen har kastet tenna inn i kjeften på deg. Stygg og ond drittkjerring er du! svelg en kniv å gjør verden til en bedre plass å leve.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg