Stress-LESS, likeerr

He- HE ! Idag våknet jeg temmelig seint, i 3 tiden tror jeg, av at mamma ringte meg å sa at hun var uttfor leiligheten min og skulle hente meg, siden jeg og søsteren min skulle fære til henne og spise middag.

Jeg heiv på meg fillene, og usminket og jævlig som jeg var dro vi dit. Etter middag og noen timen der borte, dro jeg hjem igjenn, er forresten alene hjemme for tiden, digger det !

Jeg bestemte meg for å ta spakveld for meg selv, siden jeg har badekar, og det er jo bra for babyen at mammaen slapper av og gjør ting for å stresse ned ( noe som er viktig for meg siden jeg ikke kun har meg selv å tenke på)  
Hårkur fra Redken, badesalt fra The Body Shop,rosa  “svampgreie” fra The Body Shop , Bodylotion fra Biotherm, bodyscrub fra The Body Shop,  duftegreie ( kan brukes på alt) fra The Body Shop, Strawberry bodylotion fra The Body Shop. 



Nattkrem fra Exuviance( men bruker den på dagen også pga tørr hud), Face selftanning fra Dior, ansiktsrens/sminkefjerner fra CleanStart(dermalogica) , Ansiktsskrubb fra CleanStart(dermalogica) , ansiktsmaske som fjerner døde hudceller fra Matis

Det var utrolig deilig og bare ligge der i badekaret å tenke på ingenting ! Roo i sjæælen ! Kjente forresten at babyen sparket , det var litt mere som “spark” enn jeg tidligere har kjent..   Ble så glad ♥

Nå skal jeg se de to nyeste episodene av Desperate Housewifes (min yndligsserie!) Etter det kaller nok sengen på meg, skal bli godt å bare soove..   Trives faktisk i mitt eget selskap, må bare bli vant til det ! Heldigvis har jeg alltid lille snuske med meg hvor enn jeg går, det føles så beroligende altså ♥

Sleep tight , i will ;- * 

-BLOGGES – Rannveig < 3

6 kommentarer
    1. It’s so good to get relaxed and be soothed like that. You know I remember reading a scientific theory about why people love to be near the water so much, and it was that before we are born we are in the fluid like a fish in water, and this wonderful, gentle, and happy time is somehow desired again after we are born and the whole life. For example, waterfront properties are always more valuable than inland and it’s like one always feels a great attraction, almost like a magnetic force to be by the water all the time, even though we are very much solid land humans. I can’t explain it, but I just feel happy when I am on the beach just to hear the sound of the soothing waves, and the lovely scent of the natural lake water.
      Enjoy your relaxation Rannveig, hug!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg