“BESTEMOR” har bursdag i dag !

OG HUN FYLLER HELE 50 ÅR ! Det er jo bare noe å feire.

Jeg kan begynne med å si at jeg vedder på at jeg har bedre mamma enn deg ! Hun stiller opp for meg uansett! Jeg håper hun blir med meg på UL jeg skal på 18 juli 🙂 TENK at hun blir bestemor for første gang samme året som hun fyller femti !

Dette bildet er tatt på MIN 18 årsdag, dagen før jeg fant ut av jeg var gravid. Haha, rart å tenke tilbake.. 

Håper du får en kjempe fin dag mamma, du er virkelig verdens beste selv om jeg ikke alltid får det til å virke sånn ♥



9 kommentarer
    1. du har jo tidligere sakt at du fant det ut på 18års dagen din ? va nu vældi mye att å fram i den bloggen din…

    2. Stakkars Rannveig, ska dem pirke i Alt du sir. Enkelte virke helt besatt av å finne feilene dine :p

    3. tok den der ”mamma e bedre enn din” !!! artig vits 😉 hvis ikke syns æ det e å drege det litt for langt å komme med sånn…hehehehe

    4. syns du er utrolig flink og blogge! stå på 😀 kan du kansje lage en vidio-inlegg på hvordan du sminker ellerno? =)

    5. That’s great Rannveig! Happy Birthday to her! Indeed it is a special year for her to celebrate an extra gift of becoming a grandma this year. And also will be a source of wisdom and experience for your maternity. So much of the necessary information one gets is passed down from one generation to the next. Have a good celebration to all, hug!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg