Extensions bestillt !

Da har jeg bestillt extensions, ENDELIG ! Føler en indre fred nå, hahah 🙂 

Valget falt på PILUS, og etter mye om og men og lesing på nett ! Men håper jeg blir fornøyd da, om ikke så sender jeg dem bare tilbake..  

Det er mange forskjellige typer extensions de har der, men jeg de jeg har bestilt er keratinfester, med bølger/krøller, i fargen 60# (platina blonde).  Jeg syns det er helt skjønnt med langt, bølgete/krøllete BLONDT hår. Derfor .  Disse heter forresten Huldra Lux ( du går inn på linken der det står huldraX) Og den øverste der har jeg bestillt. Bestillte 7 pakker ( 20 stenger i hver pakke) som til sammen kom på 2,892.00 KR. 



De har mange typer som er helt rett også. Heldigvis har jeg smeltetang fra før av, så det bestillte jeg ikke.  Nå trenger jeg bare noen til å sette de på etterhvert ? ANYONE ? ;- )

Ellers, så skal jeg shine leiligheten i dag ! For det trengs virkelig..  Rydde diverse ting som aldri kom på plass under innflyttningsprosessen. Jeg har forresten vært så hjerneskadet at jeg har latt stereoanlegget mitt stå ute på verandaen , i REGNET, og nå er jo det ikke sjangs for at DET funker hvertfall.. jaja.. latskap kalles det !  Jaaaja..

Skal vell fære til mamma og spise middag i dag også, og i morgen har hun jente-selskap.. wiihi, da skal jeg pynte meg for en gangs skyld !  

Nå skal jeg bare drikke et glass med iiiiskaldt vann, gå å legge meg i sengen og se om lille snuske vil gi lyd (bevegelse) ifra seg .. for jeg satt nettop å presset litt inn på magen, slik at jeg kjente bevegelser ! Men til slutt funket det ikke lengere … ahhah :p  Lille snuske til mamma ♥

OG , til dere som nå skal påstå at jeg blir en jævlig dårlig mamma og burde aldri blitt gravid siden jeg bestiller meg extensions til 3000 kr,  bring it on bitches ;- *


Her med clips fra Saras 🙂 


-BLOGGES- Rannveig <3

14 kommentarer
    1. Dæven du kommer til å bli dårlig mamma, og kun fordi du bestiller extension for 3000, huff skulle ikke vært lov…
      Folk har så lite og pirke på ved deg 😛 ikke bry deg om de, du kommer til å bli en awesome mor!

    2. Haha, folk setter i gang å kommenterer dritt med en gang. kom ikke som nå sjokk, folk e jo helt crazy! syntes det er bra at du tenker litt på dæ sjøl også, rannveig. det e trossalt viktig at du også e glad, og som nok de fleste jenter vet så blir man ofte glad av å bruke peng på nå man liker! så, kos deg videre som gravid ;-*

    3. Har hatt keratinfester fra PILUS og jeg syns de hadde meget dårlig kvalitet. De ble slitt med engang, selv om jeg behandlet de akkurat som jeg skulle. Men men, kanskje du syntes de er bedre =)

    4. Du kan da IKKE ha vært gravid på det bildet der? 😉 hehe. Jeg syns da virkelig ikke du er en dårlig mamma som bestiller deg noe sånt 😛 personlig har jeg ikke råd, så jeg er jo veldig glad for at jeg nettopp vant extensions :p hehe

    5. Har bestilt to gang fra pilus, førstegangen bestilte æ sort, å dæm va æ vældi fårnøyd med, men når æ bestilte andre gangen bestilte æ blonde, å dæm va vældi dåli kvalitet, hadde dem bare i ei uka så måtte æ ta dæm ut :/

    6. Hvorfor i alle dager skal man få slengt i tryne at man er en dårlig mor ? Man må jo få lov å unne seg litt også da!! 😀 Viktig å føle seg vakker å fjong når man er gravid også. Men så har man jo de som forfaller helt å da!!

    7. Jeg kan hjelpe deg med håret om du vil! =) Bare send meg en melding på facebook om det så skal være

    8. man e jo ikke dålig mor vist man kjøper hår til 3000 ? dt e dt dommeste æ har hørt x) æ har no trua på at ho kommer til å bli en strålende mor til den lille nusken dær 🙂
      vill åsså si at du har en drit kul blogg ! 😉 leser den mye !

    9. Vurderer å bestille her selv.. men lurte på om fargen var lik din farge når du fikk dem? har lik din farge.. jeg har så lyst hår at det er svært få som har samme farge som mitt eget som er likt! =( di fleste er lysblond. å d passer ikke mitt hår!
      så lurte på om du kunne svare meg på hvordan di er i fargen ? er di lyshvit eller mer lysblond?
      hadde satt UTROLIG stor pris på om du kunne svare meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg