SJOKOLADE in my heart

Okei, I have a comfession to make...

Jeg kan rett å slett ikke leve uten sjokolade ! Den er den eneste som aldri forlater meg når jeg er nedenfor, eller når livet mitt går meg i mot ! Sjokolade + Rannveig = kjærlighet ! Love at first sight ! ♥

MIN yndligstype er melkesjokolade, sånn porøs.. Åååh, nam ! Så i ste, når jeg ikke giddet å gå på butikken, så fikk jeg mamma til å fære å kjøpe den til meg. Jeg har sånn en snill å søt mamma altså ! 

Dette er faktisk noe jeg er litt flau over, fordi jeg liksom, tjaaa.. kan spise en hel svær sjokolade for meg selv ! No problemas …  Haha, men heldigvis har jeg suuper forbrenning, og lille snuske kan da virkelig ikke ha noe vondt av sjokolade ? Håper ikke han/hun arver denne avhengigheten av meg, hahhah :p 

- Er du også helt AVHENGIG av noe, og i såfall, hva ? :- )

 

– BLOGGES- Rannveig♥

15 kommentarer
    1. Mæj : Æ også! Og kordan kjønnsykdomma han har klart å dræge vidre til mæ isåfall ! Skal teste når æ fær på svangerskapskontroll neste gang, vet om to stk som e temmelig rævkjørt hvis æ har nåt ;- )

    2. Okei det hjelper heller ikke og kritisere Sanne heller i Kommentarene. Det her kan dere jo ta face to face, det her blir bare usakelig og drittsnakking om andre, akkurat som de ekkle kommentarene folk sender til deg Rannveig? du synes jo ikke at det e noe spesielt koselig og du blir nedfor,fordeom hun har gjort dæ fælt så snakk i ene rom me personan om ho heller istede for ei nettsia som hele verden kan se på :*
      Flax at du har god forbrennin da Også, for du kan lett legge på dæ opp til 30 kilo i svangerskape :p

    3. I like the ‘s’mores’ in the summer with the chocolate bar and toasted marshmallows with graham crackers. I also really like white chocolate, had a bar that was from Austria and it was so good, and then I also like pretzels, and I think the white chocolate covered ones are the best!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg