Update ;- *

Jeg har de siste 2? dagene vært sykt slapp med blogging, men det finnes det faktisk FLERE gode grunner til. Er for det første heelt døgnvill, og så har jeg også hjulpet min kjære mamma til med å arrangere 50 årsdag. I tilegg til at jeg var gjest der i går.  

Min kjære mamma som fikk en skru greie (vet ikke hva det kalles jeg) i en av gavene

Noen av gjestene . Det var forresten et jente selskap, så bare jenter altså ! 

Den desidert største gaven hennes , som viste seg å være…. 

EN GRESSKLIPPER ! Mamma har kjøpt hus som hun flytter inn i 1 juli, så hun fikk vell mye greier som man trenger til sånt 🙂 Søte fine mammaen min ! Det var forresten jeg som hadde sminket henne for anledningen :- ) 


Min gave til henne ! Skal ikke si noe om hva som er inni der, ahhahah :p På kortet mitt skrev jeg :

 “Gratulerer med 50 årsdagen MAMMA  ! Siden du allerede har levd i 50 år, så håper jeg at du lever i 50 år til.  Håper du får en fin dag ! Du er verdens beste mamma, og snart bestemor.  Hilsen den søteste og peneste av dine døttre, Rannveig selvfølgelig. ” 


For anledningen hadde jeg på meg en blomsterkjole fra JC, og kort, krøllet hår + knæsjrosa glossleppestift  



De hadde det nok veldig morsomt, med vin og champagnedrikking ! Jeg og søsteren min dro til meg i halv 12 tiden, fordi vi tenkte å  levne damene litt alene ! 🙂  

Tok også et bilde i går, der hvor man ser “UTSIKTEN” min nedover atm :

SØTE bebymagen !

Jaa.. dette er vel for det meste det jeg har styrt med de 2? siste dagene.  Håper dere har hatt og fortsatt har en fin helg.

BLOGGES- Klem fra Rannveig og lille snuske i magen <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg