Jordmor, igjeeenn..

Jaa, nå har jeg nettop pratet med jordmor og jeg skal dit for å høre hjerte til snuske. Grunnen til det er en liten sporblødning i går kveld, men hun mente at jeg ikke trenger å være bekymret og at det ikke er farlig. 

Jeg begynner jo snart å henge hos jordmødrene , for det er virkelig den plassen jeg er oftest for tiden. 

Så da får vi bare se om hun finner hjerterytmen til lillegull, jeg håper virkelig det ♥ 

Jeg har jo hatt 2 sporblødninger tidligere i sv.skapet, en i uke 6 og en i uke 10-11. Det er grunnen til at jeg fikk 2 tidlige UL. Men da sto alt bra til med snuske, på begge UL’ne ♥

Egentlig er det ikke så bra å fære i hytt og pine å høre på hjertet , fordi snuske liker ikke de lydbløgene som kommer inn i livmoren når hun lytter på hjertet.  Men bedre det enn å gå å være bekymret 🙂 

Lille bebyen min , som jeg håper har det supert <3

 

-BLOGGES- Rannveig <3

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg