Dirring i magen ?

Nå har jeg nettop stått opp fordi jeg skal dra ut og fikse et parr greier, blant annet nytt pass, også skal jeg dra å levere inn PCn min til skolen  ( Får nok ikke blogget de nærmeste dagene da ) 

Men nå helt fra jeg sto opp, så har det vært akkurat som at det dirrer nederst i magen min, altså , jeg mener.. jeg kjenner at det er i babymagen :- D  

Hva ER det for noe ? Er det raping, eller ?  Hahah, gøy !   

Nå skal jeg gå å fikse meg, og så er det ut å gjøre litt forskjellig.  Katrine ligger å snorker i sengen min nå, men når hun står opp så skal vi fære å spise en eller annen plass ! 

Ha en fiin dag ! <3

-BLOGGES-Rannveig <3

4 kommentarer
    1. heihei..er det sånn boblete effekt hehe? det er sikkert bare beibisen som turner litt:) Ha en god dag! Snart får jeg prinsen min, har termin 12 august…så lurer du på noe i forbindelse med svangerskapet er det bare til å spørre i vei:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg