It’s better to be safe than sorry !

Siden jeg selv bleket håret mitt for bare et parr dager siden,og jeg i går skulle bleke håret til Katrine, så tenkte jeg at det er jo ikke bra for lille bebyen at jeg lukter inn alle disse drittstoffene.  Og siden jeg er så syykt smart, så fant jeg ut at jeg bare kunne putte sånne øre-fly greier inn i nesen, + skjerf … SLIK ble det seende ut, hahah.. lættis


♥ It’s better to be safe than sorry ♥


 

Katrine ble egentlig veldig fornøyd, nå er vi helt like ! Hahahh .. 

 

Ellers, så hadde vi “kosekveld” i går, med film, og snooop ! …

 

Sex and the city & Fritt Vilt 3 !  Kooos ! Selv om egentlig ingen av oss fulgte noe særlig med på filmen , though..  Haha !


Og vi var å spiste Banana Split på Peppes !  NAM !

 

Bilde, for å sammenligne hvor feit jeg er i forhold til henne ;- ) Men jeg liker det ♥ Vi var forresten å kjøpte nye navnepiercinger også i går, hun playboy og jeg hjerte :- )

 

 

Dette bildet er av Katrine fra her om dagen da vi tok sol, og ble brun og BLID ! ;- ) 

 

 

Var også å shoppet litt, blant annet disse søte bebyklærne !

 

Og disse søte bamsene som skal være i sengen til lillesnuske ♥



 

Snæxy truser til meg selv, FAKTISK str 34 til dere som mener at jeg er feit ;- ) 



 

Matchende BH og blondetruse ! 





Body glitter splash fra Hennes & Mauritz,  Sensual massasjeolje fra The BodyShop, Sånn greie for å få glatt hår fra The BodyShop, Pure detox selvvarmende ansiktsmaske fra The BodyShop. 

 



Også må jeg ikke glemme å si at jeg passer min egen katt for tiden, fordi mamma er i Tromsø.

Katten min bor hos henne til vanlig fordi jeg og Tor-Even bor sånn leilghetsgreie som gjør det nesten umulig å ha en katt her, altså.. vi bor i 3 etasje.    Hun er virkelig verdens skjønneste pusikatt, min lille beby nr 2 <3

Jeg er så glad i denne katten, hun er en liten hjerteknuser altså ♥

20 kommentarer

Siste innlegg