Jeg er så lykkelig !

Det er nå kun 10 dager til min ordinære UL (Ultralyd) 

Da vil jeg få en mere nøyaktig termin enn forrige UL termin, og ikke minst vil jeg få vite om det er en gutt eller en jente ! 

Og nå nettop, så sparket babyen i magen min ! Det er ikke ofte jeg kjenner at den sparker, det føles som oftest bare som “leamus” i magen på en måte.  Men spark, ah… da klarer  jeg virkelig å se for meg at lillegullet mitt ligger inni der å sparker ! 

En annen grunn til at jeg gleder meg til ultralyden, er at jeg vil at Tor-Even virkelig skal skjønne at det snart kommer en baby, og at han faktisk skal bli pappa, noe jeg ikke egentlig tror han skjønner helt..  ikke frekt ment eller noe, men er nok sånn for de fleste kommende fedre, om dere skjønner hva jeg mener :- ) 

 

Her er lillingen min , første gang jeg var på ultralyd i uke 11+0.  Da allerede syns jeg den var stor , men nå.. nå er jo lillesnuske stooor i forhold til da ! Gleder meg masse masse til å se ! 

12 kommentarer
    1. Vildee: Så koselig å høre at du tror det! Det tror jeg også, og jeg vil nok gjøre mitt aller ytterste for å bevise at jeg er det ! Tusen takk , så søt du er 🙂 <3

    2. Ja alle kommende fedre har det nok slik. Du bærer jo faktisk på lillebane, det gjør ikke de, så du forstår det på en helt annen måte 🙂 Men det kommer seg vell, tror dere kommer til å klare dette veldig bra!

    3. 🙂 : Ja, og det har jeg jo forståelse for. Jeg ser for meg at det må være litt trist å ikke kunne oppleve sparkene og sånt, slik jeg kan. ! Vi kommer nok til å klare det fint ja, håper jeg ! 🙂

    4. Ronja: Tusen takk ! Vi var på ultralyd i uke 11, pga at jeg hadde en liten sporbløding, men alt sto bra til ! Da fikk vi også tilbud om å komme til en til ultralyd i uke 13, så det sa jeg jo ikke nei til ! Vi har altså hatt 2 ultralyder allerede, og snart skal vi på en til ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg