10 ting du ikke visste om meg

♥ Jeg er ekstremt ubeslutsom

♥ Jeg får lyst på sånne gutter som ignorerer meg eller behandler meg dårlig, det kalles vell drittsekksyndromet

♥ Jeg elsker sol og varme, hadde det vært opp til meg hadde jeg flyttet til syden og aldri kommet hjem

♥ Jeg ser ned på folk som ikke gjør noe annet enn å drikke seg dritings helg etter helg

 
♥ Jeg er heelt avhengig av extensions, og har vært det siden første gang jeg prøvde det

♥ Hvis jeg er ute etter ett serriøst forhold, så venter jeg med sex, og omvendt andre veien

♥ Jeg har aldri følt at jeg har like stor mening i livet mitt som nå som jeg er gravid

♥ Mange folk sier til meg når de møter meg for første gang IRL: ÅÅi, så grei og søt du var ! Jeg trodde du var DEN bitcha. 

♥ Jeg er en håpløs romantiker

♥ Jeg elsker å provosere ( kill me bitches!) 

14 kommentarer
    1. ”Jeg ser ned på folk som ikke gjør noe annet enn å drikke seg dritings helg etter helg”
      Åsså du som har skrøtte sånn over kor mye du drakk før du visste at du va gravid? 😛 Oki 😀

    2. Ane: Hehe, har du noe imot det ? Har nok ikke drukket en eneste dråpe alkohol mens æ har vært bevisst på at æ va gravid, les bloggen min mere nøye… eller, du gjør vel kanskje det allerede! Stalker <3

    3. I remember reading some Michael Crichton of his life and travels, and when became a father, he learned that ‘everything else is just bullsh-t’ because it gave so much new and important meaning to his life that everything he had fretted about before seemed petty and insignificant compared to his parental duties.
      I’m not surprised your acquaintances find you to be nice and sweet, I would expect that you have quite a sweet side to you and have a solid and strong will and personality, and seems like any bitchiness you exhibit is just in reaction to the behavior of the haters, and it is natural to treat others as one gets treated by others, it is said one ‘can’t judge a book by it’s cover’ and relationships are a ‘two-way street’, and they say, ‘you get what you give’. So you are great just the way you are!

    4. Man træng væll ikke stalke for å finne ut at du drakk i svangerskapet å festa mye før du fant ut at du hadde shitungen. Du har jo skrøtte av det på bloggen.

    5. If you like jazz or piano and romantic things, I first heard yesterday a new version of a very old romantic song and thought it was just amazing. It was Elvis Costello ‘the very thought of you’, which is a very old tune, I remember my Grandma must have had it on old vinyl at some time, but the charming nostalgia is also in the words like the word ‘very’ in that sense is archaic but means like ‘just’ or ‘simply’, like ‘mere’ also, meaning like the absolute basic essence of something, and I think what I like about the version, is that there is the minimal of bass, piano, vocal so instrumentally reducing and symbolizes how all the splendors and power of love and romance could be just be contained in one single thought. I suppose that is much of the song’s charm.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg