Luftetur i finværet !

Haha, slik andre går tur med hunden går jeg tur med katten ! Eller, hun får jo være fritt ute, jeg bare er sammen med henne mens hun er ute . Jeg har virkelig verdens desidert søteste pusikatt ! ♥

 

Det er serriøst helt utrolig fint vær ute, helt klart årets varmeste sommerdag hittil !  Me liiike !  30 grader og av/på sol !

Desverre ble jeg ditchet av Tor-Even, fordi han fant ut at han heller hadde lyst å stikke å grille med noen andre istedenfor å være lamme meg og finne på noe ! Og jeg kunne visst IKKE være med  Jaja, sånn er livet.. skuffelser på skuffelser, tillåme fra dine nærmeste ;- ) 

MEN

Jeg lar meg ikke sitte inne å sutre av den grunn ! OKEIDA, jeg satt litt å gråt for meg selv fordi jeg følte meg veldig ditchet og aleina.  Men, jaajaa !   JEG VIL GRILLE !  Og jeg er blakk.. 

Nå skal jeg kanskje være lamme Madelen om en stund, så får se hva vi finner på.  

Cocopus ble så varm uti varmen at hun bare lå der med tunga ut av munnen, hahahh… SØTA ♥

 

 

Dere får ha en strålende fin dag alle sammen, det skal jeg ! Man klarer seg fint uten disse mindre smarte individene man kaller for menn ! 😀

26 kommentarer
    1. So nice to go for a walk on a summer day, you’re looking really good and healthy. The pictures are so cute, I’ve never seen a cat panting like that with the tongue out, they are always so cool, but it must have felt good for Cocopus to find some cool, green grass to lay on and was maybe purring then I bet.
      Have a good weekend Rannveig!

    2. De fleste folk som kommenterer anonyme kommentarer med stygge påstander eller stygg kritikk over utseende, kroppsform, oppførsel, o.l. er nok ikke bedre selv. Jeg ser for meg en stakkarslig person med null venner, null kompetanse, og null forståelse for hvordan de sosiale evnene brukes. Mest sannsynlig har denne personen aldri hatt kontakt med omverdenen, bortsett fra over tastaturet. Denne (disse) personen(e) som presterer og være frekk ovenfor folk de knapt kjenner, har det mest sannsynlig bare i nevene. Stor i kjeften, liten i verden.

    3. Hmm..
      “Grille med noen andre istedenfor å være lammi meg”.
      Dæm andre, e jo trossalt familien hannes. Mora hannes, pappaen hannes å søsken. Å mora reise i mårra, så skjønne jo at han vil være lammi ho før ho drar tilbake til Oslo 🙂 du skriv åsså : “Og jeg kunne visst IKKE være med Jaja,”
      Grunn til dette, vet du selv ganske godt 🙂 Mye tilitt å vinne hos oss igjen.. 🙂 Ikke noe frekt, men syns det blir feil at du skriver NOEN andre, å ikke familien hannes. fordi e jo det som fakta her.. 🙂
      Have a niiice day 🙂

    4. Tenk på deg og bebbisen sitt beste du 🙂 sytete mannfolk kan gjøre en stakkar gal 😉 kos deg med venner og familie som bryr seg, han høres ut som en liten egoist og ikke veldig stolt over dama si og bebbisen i magen:o

    5. utrolig fin kropp du har ;o nå har jeg blitt en fat leser. er alltid gøy å lese om graviditeten 🙂 men siden jeg er en ny leser, har jeg ikke helt fått med meg det ang barnefaren. er d over mellom dere ?:s

    6. helle st: Hehe, tusen takk ! Så koooselig å høre at du leser bloggen min fast, det blir jeg glad for å høre ! Er veldig gøy med graviditet ja, og naturligvis skriver jeg jo en del om det !

      Det er jo vanskelig å få med seg ja, hvis man ikke har lest bloggen en stund. Jeg og barnefar bor sammen, og vi har et veldig greit forhold oss i mellom – om vi er sammen eller ikke, kommer jeg ikke til å uttale meg på bloggen om før om en liten stund , håper du skjønner :- )

      Klem !

    7. Stina: Hehe, det prøver jeg å gjøre som best jeg kan ! Og som du sier er det veldig viktig å ha gode venner og familie rundt seg til å støtte, for det er sant å si ikke alltid lett å være gravid :- )

    8. Anonym: Som jeg tidligere har uttalt så kommer jeg ikke til å skrive på bloggen min om vi er sammen eller ikke, enda – Kun fordi jeg ikke vil ha mye oppstyr rundt akkurat dette :- )

    9. Anonym: Det du skriver er faktisk veldig,veldig sant. De som ikke tørr å stå fram, og kommer med dritt. Jeg ser den beskrivningen din av en drittslenger, for det er jo folk som har blitt mobbet som blir mobbere, riight ?

      Har man blitt utstyrt med hjerneceller i denne verden, holder man seg rett å slett for god til sånne ting som å slenge dritt anonymt over nettet- Hvem var det som sa igjenn at det er som å vinne OL for handicappede ? Haha.

    10. Aaron: Yes, it’s wery nice, and it was so hot weather yesterday ! Never seen that before this year ;- )

      Thank you wery much ! Hehe, me neighter.. my cat is so cute ! Guess she felt pretty warm with all that fur !

      Have a good weekend and week you too ! :- )

    11. Thanks Rannveig! Yes, it’s good then to have plenty of cool water to drink when going a long distance in the heat.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg