Søte Cocopus

Grunnen til at jeg er våken på DETTE tidspunktet av døgnet er at min søte snille pusikatt fant ut at hun skulle vekke meg med å sleike meg i trynet, hihi.. koselig !  Så nå får jeg ikke sove..

 

Det er jo koselig å tenke på at hun like godt liker å sleike doen, som at hun liker å sleike meg i ansiktet ♥



Og jeg har jobb imårn ! Men det skal man alltids klare, bare jeg får sove videre nå !   Min motivasjon for å i det hele tatt klare å holde meg våken i dag, blir at jeg reiser til Tromsø i morgen tidlig halv 7,  naturligvis er jo det noe jeg gleder meg stort til .

 

I Ttown skal jeg bare slappe av og slappe av !  Gleeeder :- )  Blir uheldigvis ikke noe shopping, siden kontoen min sier nei.

Nåå skal jeg gå og busselalle, så jeg klarer morgendagen uten å kollapse heelt.   Ha en fin dag videre , dere som er like døgnville som meg ;-  )  


Im out ! Natta haters og dere andre ♥

11 kommentarer
    1. kor høye tanka du har om dæ sjøl, kjenne æ blir litt flau på dine vegne. en årntli sjøldigger e du.
      æ e no bare innom bloggen din i ny å ne fordi at d har vært så mye drama mellom dæ å tor-even, litt underholdanes e d no :p

    2. Jeg har hvert fast leser helt siden jeg oppdaget bloggen din på VS’en til Cherita. Du er åpen og ærlig på det du skriver, og er ikke redd for å si dine meninger på bloggen. Det kan være det som tiltrekker deg mange lesere også. + at mange er veldig sjalu’e på deg, noe som jeg skjønner veldig godt! Du har en tynn og veltrent kropp som er alle jentes drøm, store pupper, bra selvtillit og lever livet! Jeg digger deg! Velfortjent på topplisten 😉

    3. Hi Rannveig! I dusted off my old Will Smith ‘big willie style’ cd, and he rapped a track ‘don’t say nothin’ directed toward his haters, parents will teach their children growing up like ‘if you don’t have anything nice to say, then ‘don’t say nothin”! I believe in that, if I don’t like someone and I don’t have anything nice to say, then I will not say anything. Despite the haters, I’m sure you will win more love than hate from the total number of readers.
      And although it’s from his perspective as a father learning, his ‘just the two of us’ was a huge hit for Will, actually was based on an old jazz/ballad and used the cool beat for his tune, and really has a lot of good wisdom I thought.
      Have a good trip tomorrow!

    4. GET IT. INGEN E SJALU PÅ DEG……… HERREGUD :p Du ska for faen ha unge, og du hakke no stabilt forhold, stabil inntekt eller et stabilt forhold til dæ sjøl. omfg, seriøst æ dør av skam av å i det hele tatt vite kem du e.

    5. har ikke lest bloggen din før nå og visste ikke at du var på topplisten engang. det var ganske tilfeldig at jeg kom innpå sida di, så jeg kan ikke kommentere om folk er snille med deg eller ikke.
      Men du har ihvertfall en skjønn pus og en fin blogg =)

    6. Kan ikke fatte at du klarer å oppføre seg sånn der. Du er gravid, du skal liksom være voksen nå! og som folk flest sir, barn burde ikke få barn! Og hvis folk skriv slike kommentarer til deg, hvorfor ikke bare overse det enn at du absolutt må kommentere det hele tiden i bloggen din? Skjønner ikke hvor du har det ifra at vi er sjalu på deg kun fordi vi prøver å få deg til å vokse litt opp! du kommer til å angre en dag… når du er blitt voksen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg