Pakkeeepakkeepaakke !

I dag var jeg på jobb fra 12-20, så var temmelig sliten og kjørt når jeg var ferdig der !  Ikke det at det er så syykt tungt å jobbe i skobutikk, men jeg har sovet utrolig lite i natt, + at dette er første jobbdag etter sykemeldingen min.  

For de som lurer, sykemelding wtf ?  Jeg har vært sykemeldt nå i ca 3 uker, pga mye stress på privaten og at jeg rett å slett ikke taklet svangerskapet, alt som skjedde , og jobb oppå det hele .  Men føler at ting har roet seg nå, og det er jeg evig takknemlig og glad for :- )

 

Haahah, som dere ser er magen min helt skjeiv når jeg ligger på den ene siden.

Lille **** ******** eller lille ****** ****** i magen min <3 

 

Når jeg kom hjem lagde Tor-Even biff til meg og lillegull, så vi spiste det og koset oss.  Jeg drar jo til Tromsø i morgen tidlig for de som ikke har fått det med seg..  så dette er jo siste dag jeg får se han før mandag, og da drar vi jo på ultralyd ! <3

Nå driver jeg å pakker ferdig, så er sånn ca heelt ferdig nå, sånn ser det ut : 

Er jeg ikke flink å pakke ? Denne gangen har jeg faktisk prøvd å ikke ta med meg hele verden, noe jeg på veldig rare måter klarer HVER gang jeg skal reise noen steder, uansett hvor mange dager ..  stygg uvane !  

Jeg syns jeg har vært flink, hihi !  

Egentlig er jeg litt sur på Tor-Even siden han ikke har noe lyst å dra å se den siste Harry Potter ( Er trofast tilhenger <3)  Vi skulle dra å se den for 2 dager siden , men neeeidaaa..   men mamma har bestilt biletter i Tromsø , så blir å se den der i stedenfor :- )  Jeg har faktisk lest alle bøkerne av HP da jeg var yngre.. amazing ! Uheldigvis husker jeg ingenting av det jeg leste… 

 

Pappa må jo også få kjenne! <3 Selv om han stakkars ikke klarer å kjenne noen spark !  OG det må jeg bare dele med dere ! I går, for første gang, kjente jeg spark med handen min , utenpå magen ! Det var helt utrolig, lå bare der og gliste for meg selv.  I de siste dagene virker det som at sparkene til lillegull bare blir sterkere hele tiden <3

Jeg elsker deg virkelig, lille gull !  Mamma sin !  Gleder meg sånn til å see hvor stor du har blitt  <3

19 kommentarer
    1. Får dere Ultralyd i Alta nå? Eller må dere også til Hammerfest? Hørte noen rykter at det va noe galt me ul her. Men kanskje det e fiksa da 🙂
      Så kos at han begynne å vise mer annsvar nå 😀

    2. Du Tina, har vært vanskelig å ta annsvar når æ har vært på sykehus med hjerneblødning og begravelse+ at rannveig sa at det ikke va mitt barn.. e det nån gutta i hele værden som årke å ta annsvar for ett barn som ikke er demmes? Sjærp dæ

    3. æ har hørt at man helst ikke burde ha piercingen i navelen når man e gravid, ikke får ungen sin del, for det skade ikke ungen i det heletatt, men det blir stygt å utvida når du har den i samtidi som du e gravid. man burde ta den ut mengang man får vite at man e gravid vis man vil at det ska holdes fint.
      uansett, koseli at dåkker ikke e super uvenna bare fordi det e slutt mella dåkker, håpe tor even e der heletia, å at gulle dåkkers får være med begge sine foreldra igjenna oppveksten vis h*n vil :)<3

    4. Sweet dreams Rannveig!
      Ha en god tur!
      Thought it’d be pretty cool to see the midnight sun up there in north-Norway in the summer by a fjord. When I first saw the word ‘alta’ I recognize it as a Spanish word alto#a# for ‘high or tall’ and like an ‘alta vista’ is a view from a high point or place and is related somehow surely to English words with the prefix ‘alt’ like ‘altimeter’, altitude’ and then wonder if in Norwegian it has a meaning like that for the relatively high geographical point in the north. I imagine any trip within Norway would have wonderful, scenic views along the way to enjoy and make the travel time pleasant then.
      Enjoy the trip,
      natta!

    5. Tor Even, æ kan ikke lukte samtalan mellom dokker, eller ka som skjer me dæ sjøl til vanlig, skjerp dæ ! Har bare fulgt med på bloggen å prata me Rannveig :p Du har faktisk ingen grunn til å angripe mæ på noen som helst måta !

    6. Ja, men kor står det på bloggen at æ har hatt hjerneblødning og vært i begravelse? Ho har hele tia skrevet at jeg er i tromsø på fæstar tur når æ ligg på sykehus me hjerneblødning? åsså skriv ho at æ ikke bryr mæ? viss du kan læse om hjerneblødning på nett så fårstår du kanskje litt mere om ka det omhandle for eks at det er 70% sjanse å bli lam en eller annen plass, eller i værste fall hjernedød.. når startet rannveig å skrive driit om mæ på bloggen ? jo når æ reiste til tromsø får å spille innebandy med noen kompiser/kanskje fære ut på byen å kose mæ, (men det orket jeg ikke) å møte familien “bestefaren min som bor dær, som har kreft og ikke har så lang tid å leve.. Det har ikke rannveig skrevet. Hadde ho skrevet det så hadde folk skjønt at æ ikke kan innvolvere meg når jeg ligger på sykehus og er i begravelse.
      Jeg og familien min har hatt det veldig tungt pga av at rannveig har drevet og krenket meg på bloggen, når vi alle er i sorg pga av bestefar sin død.
      Håper dere sjønner meg 🙂

    7. Ja det finnes jo to sider av en sak. Æ vet godt ka hjærneblødning e for æ jobbe faktisk innen helse, håpe det går bra med deg da Tor Even. Men du kan ikke bli sur på oss son les her på bloggen, men fint at du nu da har fått sakt så folk vet ka som har skjedd, du kan ikke si at folk ska skjerpe seg, når rannveig hat kin fortelt sitt intrykk av deg som har skjedd.. Men du får ha en god bedring 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg