Super koselig dag med familien i Tromsø !

Jeg har egentlig vært våken fra ca kl 9 i mårrest, da jeg våkna av at lille gullet mitt lå å sparket meg i magen,ganske hyppig faktisk ! Der lå jeg med handen på magen min og bare smilte for meg selv i sikkert en time eller noe.. hahah <3 

Sto opp, spiste frookost , også dro jeg, mamma, tante og søskenebarnene mine ut for å gjøre noen ærend.  

Dro på cafe og spiste årests første? kuleis ! Nam !





Var blant annet på Barnas Hus, hvor de hadde sykt mye fint utstyr til baby



Tanten min fikk nesten ikke mamma og meg ut derifraa.. hahah ! Tror mamma har begynt å steppe inn i bestemorrollen allerede, for hun er blitt skikkelig glad i babyshopping, just like me !  Hahah, mamma <3 <3 

Hun har kjøpt en del ting til meg/babyen i dag

 

Dyne og pute med andedun.  Dyna er i den største størrelsen. 

Søtt hvitt sengesett med broderier på, tror det er trekk til puta også selv om ikke babyer skal bruke pute, i know i know.  



To lilla ullbukser i 100% Merinoull, den ene str. 56 og den andre str 62



Søt bamse med babysang som kommer når man trekker i halen ! Ah <3  Skal henge den i sengehimmelen.

To lilla smikker i Merinoull

Ulljakke i 100& Merino ull, str 62. 

 

Alt dette , borsett fra dynen og puten, er kjøpt på Barnas hus ! Ble helt forelsket i den butikken jeg, kunne sikkert vært der i flere timer ! Var noen kjempefine sprinkelsenger der, og kurver og sånt. Men jeg har jo allerede kjøpt seng ( eller, mamma har kjøpt)   Så det trenger jeg jo strengt tatt ikke..   

 

Mamma var også så snill å kjøpte en roosa trødløs mus til PC’N min ! Snille, snille mamma ! 



 

Etter vi hadde vært på litt shopping og cafe, dro vi for å besøke min kjære bestefar Martin. Det var trist, men også veldig ,veldig godt å se han, selv om ting ikke går så bra..   jeg begynte faktisk å gråte fordi jeg syns det var så trist å se kjære bestefaren min så redusert. Men selvfølgelig var det koselig å bessøke han ♥

Mamma, Bestefar, søskenebarn Ludvik og tante Trine ♥

 

Senere på dagen dro jeg og mine 2 søte små søskenebarn på kino, mens mamma, tante og bestemor dro for å spise ute. Se hvor fine de var etter de hadde pyntet seg ! 



 

Filmen vi så var jo selvfølgelig Harry Potter ( Jeg ELSKER Harry Potter) 



Herregud, som jeg grein under filmen, flere ganger..  jeg tar så sykt lett til tårene nå som jeg er gravid, at det skal ingenting til…   hahah, huff!  Men altså, det var en utrolig bra film, jeg gir den lett 6 !  Tror dette må være den beste HP filmen som er lagd.  Det er nok ikke lite penger de har lagt inn i produksjonen av denne filmen . Men , jeg tenkte jeg bare skulle si det sånn btw ;  det er ingen hensikt å se denne filmen om du ikke har sett ALLE de andre før, og husker sånn noenlunde hva som skjedde i de.  Fordi det er veldig mye som kobles tilbake hele tiden, jeg hadde selv problemer med å skjønne alt, og jeg har sett alle filmene + lest alle bøkerne.  ;- o

 

ANYWAYS.. 

 

Her er en stk fornøyd pus mens vi ventet på at klokka sku nærme seg ..   Bollemagen min <3  Var litt engstelig for lillegull, siden h*n sparket noe ekstremt når det var mye bass og høy lyd osv.  

Mine to snillesøte søskenebarn !  De likte også filmen veldig godt, så det er jo ingenting som er bedre enn deeet ! Alle fornøyde.  

Som dere ser har jeg hatt en utrolig koselig dag, er så koselig å være lamme familien min som jeg ikke ser så altfor ofte. Tenkte faktisk å flytte til Tromsø en periode nå , fram til jeg er høygravid og sånt , og bo hos bestemor. Men jeg får se, det er bare en tanke enda.  Hun blir nok bare glad til for selskap 🙂 

Nå er jeg så sykt utkjørt og rævkjørt på alle måter at nå tar jeg strax kveld !  Jeg skal bare være våken liiitt til ;- )

Har jo mye og gjøre i morgen,  skal forresten møte en kompis i byen, jeg ikke har truffet på en god stund, så det blir jo gøy å catche up the lost.  Ellers, så skal jeg på TIL kamp, men får desverre ikke med meg hele kampen før jeg må på flyplassen , flyet mitt til Alta går halv 10, om jeg ikke husker heeelt feil.   Og så er det jo ultralyd på mandag som jeg gleder meg noe helt enormt til ! ♥ AAhh..  lille **** ******** eller lille ****** ****** ♥  Mehe ! Secrets <3

Ha en fin natt/dag videre, i will <3 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg