Kill me bitches !

Jeg har nettop kjøpt denne søte singletten fra Cubus, og det var jo akkurat det som var pointet med bildet 😉 


 

Akkurat nå sitter jeg og bestiller en hel haug med gratispakker til lille gutten min, hihii.. mye man kan få gratis når man er gravid ! Og det liker vi joo ! Jeg skal forresten lage et eget innlegg om dette med gratispakker, ser det finnes noen oversikter rundt omkring, men ingen lister har jo alle gratispakkene på seg.  Så da tenkte jeg at noen må jo lage den første fullstendige oversikten over det ; – )

Ellers, jeg er serriøst dautrøtt, og det har jeg egentlig vært i hele dag… tror det blir kveld for meg og gutten min om ikke så veldig, veldig veldig lenge.   

I morgen har jeg jobb kl 12, så er jo viktig at jeg sover nok slik at lillegutt får slappe av ! <3

18 kommentarer

Siste innlegg