Let’s make sexytime

 

Guess what ? Jeg har en gal kjerring på bessøk, her name is Katrine ! Og hun vil make sexytime med akkurat DEG ;- )

 

Det står jo tross alt “Let’s fuck” i panna på henne ! I know you want her ;- ) 


Hahahh.. neida ! Men joda.. 

Vi skal snart sove, fordi vi begge har jobb imorgen kl 12. Så det passer jo braaaa :- )  

 

 

Se hvor flink jeg er til å rydde altsååå !  Skikkelig husmor- Rannveig <3 

 

OG , til dere kjære der ute som mener at jeg er feit bakfra og har deigræv..  fett, where ?  HATERS <3 Eller skal jeg si dødelig sjalu ? :- *

 

NATTA <3

 

14 kommentarer
    1. Katrine like å tøse rundt på alle i fylla og naske på butikkan 🙂 kor selvtillita hennes kommer fra må gudan vite, for e det nåt ho ikke bør ha, så e det det x)

    2. elskeer å lese bloggen din!! 🙂
      har to spørsmål: du sier at du skal kjøpe vogn om noen mnd, men jeg bare lurer på hvilket vognmerke du liker best ?? 😛 jeg er veldig fasinert av emmaljunga edge duo combi… selvom jeg bare er 13 år da… 😀 og det andre spørsmålet: har du lagt ut et innlegg av leiligheten din ?? visst du iike har gjort det, kan du gjøre det ?? klem

    3. Jeg lurer bare på en ting, så hvordan ville du redigert om gutten din hadde blitt født med downsyndrom ville du adoptert han bort da ? Eller hvis han ble født blind, eller uten nese eller lignende.

    4. Rannveig, ikke for å være frekk – men du er bare skinn og bein. Du er flott, og tynn. Ser i nærmest hvert innlegg du kommenterer om at du er feit. Du er ikke det, og de som sier det må ha et problem! 🙂
      Du er gravid, såklart skal du legge på deg. Det er sunt for ungen din, og ikke minst deg!
      Masse lykke til 🙂

    5. haters gonna hate! Elsker de, og elsker bloggen din. Folk er bare , som du har sagt, sykt sjalu, på deg og det herlige livet ditt. Den lekre kroppen og de gode vennene. Ønsker deg masse lykke til videre ut i svangerskapet, og er helt sikker på at dere kommer til å bli verdens beste foreldre! Klem! :- ) <3

    6. tviler på at du egentlig rydder der, ser ut som du bare står å ser i skapet. Å grunnen til at du har lagt ut bilde e vell kun for å vise folk kor fin rompe du har 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg