Lille gutten min har blitt stor, og større skal han bli !

Var på første Ultralyd i uke 11, pga en liten blødning i uke 10 . Alt viste seg å stå supert til med han, men likevel fikk jeg tilbud om en til UL i uke 13, og sånt takker man jo strengt tatt ikke nei til 😀  

Det ble litt uklare bilder fra den uln i uke 13, fordi det var utvendig, og han sa at det enda var litt tidlig til å få brae bilder med utvendig så tidlig.  Som dere sikkert ser så er jo den i uke 11 en innvendig.

Det siste bildet er jo bare noen dager gammelt.   Lille gutten min har blitt stor ! E Og større skal han bli <3  Han er vel ca 21 cm eller noe sånt nå regner jeg med . Av en eller annen merkelig grunn så sa ikke jordmora noe om hvor lang han var, enda jeg spurte flere ganger.  Men hun var jo svensk da, såe.. 

På UL bildet fra uke 11 ser man at føtterne knaptt stikker ut fra den lille kroppen, mens i uke 19 er de blitt så lange at han ligger med føtterne oppi ansiktet ! 😀  

Ikke bare har han blitt stor, men sterk også ! Jeg kjenner spark veldig godt nå, både inni og uttapå magen. Avogtil kan jeg kjenne at han legger seg med rumpa(tror jeg?)  inn mot magen min, slik at det bare stikker noe hardt ut ! Jeg elsker å kjenne alle bevegelser og spark, jeg klarer rett å slett ikke la være å smile hver gang !  Helt hærlig 🙂 

SE hvor sklønn han er <3 Virkelig, min lille gullgutt !  Tenk, at jeg holder han i armene mine om ca 4 mnd, det er jo helt uvirkelig å tenke på !  Og som jeg gleder meg ! Har aldri følt en slik kjærlighet for NOEN , noengang tidligere ♥

Tipper jeg blir å legge ut en oppsummering av hele svangerskapet mitt når jeg er i uke 20, samt magebilder og så videre fra første til siste ! Sånn, siden jeg er hallveis ! Og siden jeg fikk flyttet termin min fra 14 til 18 desember, så blir jeg å komme i en ny uke hver fredag nå , i stedenfor hver mandag .. bare så dere er klar over det ;- ) 

 

Nå skal jeg og lille prinsen i magen min ta kveld, og dere får ha en god natt/dag videre ! ♥

 

 

– Har du fått vite kjønn, og i tilfellle, har du bestemt deg for navn ? 🙂 

4 kommentarer
    1. Så morro å se utviklingen så tidlig da 🙂 Vi tok også 3D ultralyd i uke 26, anbefales sterkt!!! 😀
      Jeg venter ei tulle i september og har bestemt navn, men er hemmelig frem til fødsel 🙂 Gratulerer med snart halveis og lykke til videre ! :)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg