Jeg vedder på at hullet ditt er finere enn mitt !

EeH, JAA… det har seg desverre slik at navlepiercing-hullet mitt har begynt å rakne, hufff altså.. jeg har tillåme fått et sår på innsiden av hullet, så det ser veldig mørkt ut . I tilegg er hullet, som du ser, helt utvidet og rødt.  

Men, on the bright side så betyr det jo bare at lillegutten min tar all den plassen han kan få, og at navlepiercingen min går til helvette betyr ingenting for meg i forhold til at han har det bra ! ♥

 

I tilegg, har jeg som dere ser, fått denne berømte “GRAVID-STRIPA” som går fra navlen og ned mot symfysen.  Og man ser nå på magen min veldig godt også forfra, at jeg er gravid.   Lille Milian Matheo inni magen min vokser seg stor og stersk, og der liker jeg !  Man ser ikke stripen like godt på bildet som man gjør i virkeligheten, men den er veldig tydelig. 

Men altså, ellers på kroppen så holder jeg meg veldig fit.  Har ikke merket at jeg har lagt noe særlig på meg andre plasser enn på magen og puppene, og deeeet liker vi jo !  Har gått opp et parr BH størrelser til nå i svangerskapet, faktisk. 

 



Tenk, teenk… lille gutten MIN inni der <3  Helt utrolig herlig å tenke på !  <3

8 kommentarer
    1. Fine magen,.. !! Jeg var også fit i den uka du er i nå,
      Når du er i uke 30 og utover vil jeg tro du vil være ganske annerledes..
      I i hele kroppen. Kommer mye vann.. håper ikke du får Strekkmerker da!!
      Symfysemålet mitt lå på 40 cm i uke 37.. jeg fikk ikke Strekkmerker!! Og hadde sinnsykt stor mage.
      Ser ut som du har stram elastisk hud så dont worry..
      Spennende å følge deg.

    2. Ah, synes det er veldig fint med den stripa , min har ikke kommet ennå, vi skal ha helt likt bebbis vi 😀 jeg har termin 16 des 🙂 og venter en liten prins !

    3. Huffda, ikke bra! E kjempe redd for at det samme skal skje med min navelpiercing.. Men har ikke merket noe som helst forandring på den enda, goodie! Vet at det heller ikke nytter å ta den ut nu, det gror ikke så enten e æ heldig eller ikke.. ;p Og den stripa har ikke æ fått! Merker at æ e litt seinere enn dæ når det gjelder alt egentlig, hehe.. ;p

    4. Kjempe fin mage du har 🙂
      Fikk selv sånn på percinhullet, og sålenge man ikke går med piercingen, skal den klare å holde seg. Det har såklart blitt slappere hud der, men det mørke går gradvis bort. Mitt er nesten helt borte, og satser på at det vil se bedre ut når jeg har fått strammet magen endel. Veldig vanlig at hullet blir sånn, men like vanlig at det blir helt fint igjen etter en stund 🙂

    5. Dra på afrodite på andre etasjen over spenst på amfi og kjøp sånn plastikkpiercing til å ha i navelen. Den er litt lang, så tror den kanskje kommer til å holde om du setter sånn i. Så kan du ha piercingen i mens du er gravid : D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg