Gårsdagens sprell og fanterier !

Jeg og Katrine bestemte oss jo som kjent for å ha litt fun i går, så vi arrangerte likegodt et aldri så liite fors for et parr gutter som Katrine kjenner !  De var utrolig koselige, og etterhvert jævlig fulle  ;- )   

Jeg drakk jo selvfølgelig ikke noe, eller.. jeg drakk Kuli ( den der juice greia ) ,FORDI jeg er så kul !

Men jeg elsker min lille Milian Matheo ALTFOR , altfor mye til å kunne gjøre noe sånt mot han som å drikke med han i magen min.  Det hadde bare blitt SÅ feil..   Men man kan jo ha det like gøy uten alkohol også, og det har jeg og Katrine bevist med glans ;- )



Hehe, se hvor fornøyd !

HEIAAAA !



Hahah, sleik meg i håret liksom..  han likte tydeligvis håret mittt da ;- )

 

Det ble visst tatt en del bilder av meg,   don’t know why ! :- o  

 







 





Har mange flere bilder, men de ble litt for drøy til å legges ut på en offentlig blogg som dette… sååe .. MIAO ;- )

9 kommentarer
    1. geez, for en klæsstil d va på di dær. eller va d harry tema?
      anyways, grunn t at d blei tatt så mange bilda av dæ e pga du sku jøre tor-even sjalu, å du e ikke så fin som du ska ha d til heller. d e i værtfall ikke mange som har løst på ei gravid kjærring, æ vet at æ ikke ville ha rørt dæ 🙂

    2. Sikker på at ungen kommer til å hate dokker som sleng så jævla mye dritt til Rannveig. La nu folk være som dæm e. Vist alle hadde vært lik hadde den her verden vært trasig. Rannveig e jævlig grei, til dokker som ikke vet det.

    3. Så hjerteløs du e.Feste når Norge e midt i den største tragedien siden WWII.Fatte ikke at det e mulig å ha så lite empati!

    4. Så latterlige kommentarer, og jævlig feige som er navnløse , sier så mye mer om hvor tomme i nøtta dere er enn rannveig ! 🙂

    5. Gudbedre for et drama.. Får helt ondt i meg av å lese alt som står! Hetsing og direkte mobbing av både den ene og den andre over nett?! E det sånne ting kommende foreldre driv på med i dag? Hadde æ vært deg, Rannveig, hadde æ sletta den her bloggen (ihvertfall lagt den ned foreløpig), roa alt HELT ned og begynt å tenke litt framover. Det kan nu ikke være nåkka koselig å gå ut offentlig i Alta når du har så mye “blest” rundt deg? Æ hadde vært helt utslitt!! Og å lese så mye negativt som folk skriver her inne, ja, enda faren til barnefar til ungen din.. Har du fått dem åsså på nakken?? Det e jo faktisk helt forferdelig!
      Du får virkelig ha lykke til.. med både det ene og det andre. Håpe alt ordne seg på en eller anna måte for dokker alle sammen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg