Solbriller påå, eh eh



Jeg og Katrine bestemte oss for å ikke sitte inne og sutre, men heller gå en tur! Og det hjalp sånn på humøret ! Gaadh, love my life now liksom !  Vi så forresten en fugl som bæsjet, momeent.. hahah

Æsj..    Neida! Men joda .. 

Jeg har friii imorgen ,  yeeey!  Jeg skal da dra å få fikset sånne ting som nytt pass, osv..   det kan jeg forklare hvorfor i løpet av de nærmeste dagene som kommer nå, hehehehh.. så dere kan jo bare være spente ;- )) 

Alt jeg kan si er at jeg gleder meg noe ekstremt til det, for jeg har nemlig en veninne som sier at gutter derifra eeer ganske kjekke !  Så vi får nå se …    Jeg er jo litt kresen da, høhø 

Lille Milian Matheo har forresten sparket som bare det i dag, og jeg elsker det sånn ! Verdens heldigste person er jeg som får oppleve noe så herlig :- )  Gutten min ♥

9 kommentarer
    1. mhm.. babyen kan få skader om du får i deg bakterier.. ligg unna salat å kjøtt.. kunne ikke spise noe nesten når jeg var i syden.. og for all del ikke ligg å sol deg hele dagen , det er ikke bra for barnet. det kan bli overheta inni magen din.

    2. det står på vg at alle som skal reise ut av norge trenger pass og legitimasjon å sånt å det gjelder sverige og danmark og.

    3. Pass på lille gutten i magen din om dokker skal til syden. Min mor fikk spontanabort på grunn av uvant mat og drikke i syden, siden det inneholder en annen bakterieflora enn her i Norge – så vær forsiktig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg