Forlovet

Hehehh , neida..  men jeg har vært forlovet tidligere i livet mitt,  i en alder av 16-17 år var jeg altså forlovet med min eks kjæreste.  Han var jo the first love of my life, så jeg var jo litt naiv da.   Men det er jo ikke noe jeg angrer på fordeom.  

Grunnen til at jeg la ut bildet, er at jeg fant denne ringen her om dagen da jeg pakket ting , for ja, jeg holder faktisk på å flytte, kan legge ut bilde en dag av alle tingene mine ferdig pakket og klar, jeg flytter altså hjem til min kjære mor

Men anyways… 

Jeg skal faktisk på bessøk til han i august/september,   etter jeg har vært den plassen jeg og Katrine skal til som jeg nok kommer til å avsløre i løpet av uken

Så det blir jo braaa :- )   Gleder meg masse til alt framover, føler at jeg har en forandringsfase i livet mitt nå, hvor jeg prøver og kvitte meg med alt søppelet i livet mitt jeg ikke har bruk for.  Det er deilig ;- ) 

10 kommentarer
    1. hej. du er søt.. 🙂 kan jeg spørre deg, har du silikon? 🙂 ikke noe galt i det bare lurer.. syns d ser litt sånn ut.. du er jo sååå slank da.. hva veier du og hvor høy er du? lyst å bli like slank som deg, har født for ikke så lenge sia å føler meg som den hvaaalrossen.. her må det trenes!! hehe

    2. Hvor blond og dum går det ann å bli ? Du er jo en søt jente, men det kan ikke være mye brukbart i hue ditt, er det mulig !! Syns du kaster litt vel mye dritt over eksen ditt, stakkars gutt !!

    3. Man skal ikke ta vare på forlovelsesringen som man har hadt i tidligere forhold, det betyr ulykke i de neste :p
      Tenk neste kjærest også som blir i lag med deg, han kommer sikkert til å reagerere koffer du tar vare på en forlovelsesring fra andre :p

    4. Syns du drit deg litt vell mye ut med den her bloggen din. Hadde jeg vært deg hadde jeg slettet et hvert innlegg, for så og slettet bloggen. Jeg ville tatt meg sammen og heller forberedt meg orntlig på rollen som mamma..
      Men for all del, gjør hva du vil! For min del er dette bare underholdning! Haha!
      Ikke mitt liv og rykte som blir fukket til 😀
      Lykke til videre 🙂

    5. Kansje ho to vare på forlovelsesringen siden han va hennes første og store kjærlighet? det er flere som tar vare på forlovelsesringen sin å gifteringen sin selvom de ikke er sammen, det er ikke noe galt å ta vare på ting fra tidligere forhold. kansje rannveig vil ha ett minne om den tiden hun var veldig forelsket å var sammen med sin første onklige kjæreste?
      så alle dokker så sprer så mye drit, get a life … ingen er 100% perfekt å alle er skapt med en eller flere feil, ingen er feilfri!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg