Eh eh , nothing else can I say

 

Siden jeg er så sykt deilig og DIGGG !  Så kan jeg jo bare legge ut ett parr bilder av meg selv fra denne uken som er gått,  det siste fra da jeg var i Tromsø nå nettop 




 

Haah, kulemagen miiin <3 

 



 

 




Siden jeg ikke har hatt nett, så¨har jeg ikke fått blogget noe.. men jeg har kjøpt MASSE til gutten min, klær og småting og sånt, og denne BABYGYMMEN 

Den var ikke helt billig, kostet en tusenlapp !   Men alt for gutten min ! ♥ 

Nå mangler jeg egentlig bare, tjaaa..   VELDIG mye fortsatt :- p 

13 kommentarer
    1. The baby gym has musical notes on the cover, will be fun and the babies always like that.
      Have a good weekend
      your pictures are pretty Rannveig!

    2. Rannveig! Jeg har nettopp begynt å lese bloggen din og jeg liker den veldig godt:-) Har lest litt på kommentarer osv, og ikke tenk på de negative! Jeg tror du blir en veldig god mor, og alle som har vert i et forhold vet hvor vanskelig det kan være, så de som slenger dritt aner ikke hvor vanskelig det kan bli! Foresten er du veldig pen:-) Stå på!

    3. Ehm, du sier du ikke har kontakt med barnefar. MEN på innlegget under, der holder jo barnefaren på magen din i uke 17 elns 😉 Og det er ikke lenge siden.
      Virker som du dikter opp alt.

    4. kropp som en 12 åring da:p … det er nå kiloene renner på deg, lurer på åssen du vil takle det miss ‘perfect?’ 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg