Mitt alt :- )

Jeg sitter at the moment å stirrer på magen min, hahah. det er så søtt ! Man ser veldig godt når han sparker eller snur seg eller noe, for da buler magen utover akkurat der..  Blir så glad ! Det er virkelig en opplevelse for seg selv å gå gravid å kjenne og SE babyspark.

Jeg gleder meg sånn til alt framover nå, føler at alt er så på riktig vei nå,  at jeg våkner med et smil hver dag ! Herlig ! 

Jeg har jo mitt alt inni magen min, så !  ♥

Jeg får verdens beste julegave i år, og for hver dag som går så går det mere og mere opp for meg !  Elsker sønnen min høyere enn himmelen, og mere enn noe annet her i denne verden ! ♥

 


Du i meg 

Den morgonen eg vakna
vart alt så underleg.
Sjæl kjende eg
det levde eit du inni meg.

Nyskapt stod alt omkring meg.
Og lykkeleg og still
kom gleda hit og melde
at du er til.


 ♥ Milian Matheo ♥

23 kommentarer

Siste innlegg