Verdens beste pannekaker , næmmi !

 

 

Jeg kan , FAKTISK , lage verdens beste pannekaker, holder på å lage dette ATMl siden jeg nå nettop har våknet og døgnrytmen ikke er noe å skryte for om dagene.

 

Anyways ..  Tillåme mamma, som er skikkelig flink til å lage mat selv, har begynt å bruke min oppskrift.. hæhæ !  De er suuuupergode , bare prøv selv ! :- )  

 



Til pannekakene trenger du   

  • Melk
  • Hvetemel
  • Salt
  • Margarin
  • Vaniljesukker
  • Sukker
  • Egg

 

 

Slik gjør du det

Mål opp 6 dl melk og 3 dl hvetemel.   Hell så begge disse inrediensene oppi en bolle.  Så smelter du 1 spiseskje med margarin, og har dette også oppi bollen.  Ha i 1/2 teskje salt og 2 egg. 

Når det kommer til sukkeret og vaniljesukkeret, så kommer det helt ann på smak. Så, ha i så mye som du liker selv !

 

 

Så steker du dem på middels varme , ja, og resten tror jeg dere skjønner.    Det er veldig godt med blåbærsyltetøy på pannekakene , hjemmelaget er selvfølgelig ALLER best, så om du har det , kjøør på ! :- )

 



Siden jeg er helt elendig på å steke (!) , så slenger jeg med ett bilde fra google istedenfor !



 

8 kommentarer

Siste innlegg