Dagens innkjøp

 

Som dere sikkert har fått med dere , så drar jeg og frøken KATRINE  til København førstkommende mandaag, og siden jeg er så syykt slapp så har jeg ikke fått kommet meg på butikkene eller noe, har snudd døgnet HELT siden jeg sluttet å jobbe.  Før jeg drar dit måå jeg jo se litt FRESH ut, så jeg fikk endelig i dag kommet meg til city og kjøpt det jeg skulle ha,  men det som er dumt med meg og butikker, er at hver gang jeg ser noe jeg liker, så brenner pengene i lomma mi !  Og jeg prøver jo å bruke minst mulig penger nå som vi drar til København snart.  

Fikk forresten tatt sol i dag også, jeg føler jo det er UTROLIG lenge siden sist, men sannheten er at det bare er ett parr dager siden, hahahh ! TANOREKSI, wheeere ?  Milian Matheo sparker forresten noe helt enormt hver gang jeg tar sol, enten så liker han det eller så misliker han det sterkt ! 

 

Anyways..  dette er hvertfall hva jeg har kjøpt i dag

 

Blusher fra H&M , self tan fra PizBuin, hårfarge (ekstra lys askeblond) fra Swarzkopf, Shine spray fra TIGI,  øyenbrynsfarge i fargen askebrun fra Midelfart og løsnegler fra Fing’rs

 

 

 

Dette har jeg helt glemt å blogge om, men mamma kjøpte verdens søteste tøffler til Milian Matheo min  her om dagen

De er i 100% ull, og de er knallnusselige ! Kjøpt på Eurosko, der jeg jobbet inntil nå nylig faktisk .  De hadde lenge hatt inne tøfflene, men ikke i den minste størrelsen. Så når vi fikk dem inn i alle størrelsene, så kjøpte mamma dem til meg. Størrelse 16-17 , altså den minste som finnes.  

 

 

 

Denne dagen i dag blir egentlig bare en slappe av dag, siden jeg regner med at det blir hektisk nok når vi drar på ferie ! Så blir nok bare hjemme og pakker og rydder, for det trengs virkelig … just look at my room

Jeg har jo faktisk verdens beste unnskyldning da, har nettop flyttet og alt er egentlig bare kaos, og siden jeg ikke har flyttet hjem for å bo her permanent, så har jeg ikke giddet å pakke ut alle tingene mine , Så de står bare oppe i gangen her i huset til min kjære mamma ..  

Hahah, dette er bare NOE av tingene, i det ene hjørnet , som dere ser, står babysenga.  Gleder meg til jeg får flyttet for meg selv og ordnet alt på plass til gutten min kommer, for jeg føler virkelig trang til det nå..   under hallveis igjenn bare, så altså ikke så veldig lang tid på meg har jeg !

27 kommentarer

Siste innlegg