SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDE DEL 1

 

 

Hva er dine Favoritt Serier / og Filmer ? Mine favoritt tv-serier er Desperate Housewifes og Sex and The City, min favoritt film er helt klart PS. I love you. Jeg begynner å gråte HVER gang jeg ser den 

 

Favoritt fotball lag ? Har igrunn ingen favorittlag når det kommer til fotball , men om jeg må velge ett – TIL- og Morten Gamst Pedersen, AHH.. han er kjekk han !  Favoritt fotballspilleren min 😉 

 

Hva gruer du deg mest til ved fødselen? Jeg gruer meg til smertene, men bortsett fra det så gleder jeg meg bare !

 

Hva har vært det beste med å være gravid ? Det beste med å være gravid er nok selvsikkerheten og utstrålningen jeg har i meg nå, jeg synes det er helt fantastisk å tenke på at det vokser et helt nytt menneske inni meg, som snart kommer til verden.  Og det å få muligheten til å bli mammaen hannes, det elsker jeg ! 

 

Hva har vært det værste?  Når jeg ble sviktet av barnefar, helt enkelt å greit.

 

Hva skulle barnet hete om det hadde blitt en jente? Dette er kanskje det eneste spørsmålet jeg ikke kommer til å svare på , av en helt enkel grunn.  Jeg kommer til å bruke navnet hvis jeg får en datter senere i livet mitt. Så beklager

 

Er du å roman i lag igjen? Nei, har bare fått veldig god kontakt igjenn

Er du fortsatt venn med barnefaren? Nei

Har du planlagt å skaffe deg en ny jobb snart? Nei, nå skal jeg bare slappe av og samle kreftene til jeg får en fulltidsjobb – nemlig mammarollen ! :- ) 

 

Hva er din favoritt matrett, og kan du eventuelt legge med bilde og oppskrift? Min favoritt matrett er faktisk Nachos, så jeg kan legge bilde og oppskrift i et eget innlegg , da det blir å ta mye plass her. 

 

Hvorfor er folk så stygge mot deg, vet du det? Det kan være mange grunner til det, men det første jeg tenker når jeg ser en stygg kommentar, er sjalusi.  Ænkeelt å grææit

 

Hva var startvekta før du ble gravid ? 49 kg 

Er sex bedre når ma n er gravid hvis du har sex altså? Sex under svangerskapet er bedre, på den måten at man får mere lyst, samtidig som at orgasmene er mye sterkere og mere intens.  Og ja , jeg har sex

Skulle du ønske Milian Matheo hadde en annen far? Det gjør meg vondt å si dette, men ja, det skulle jeg ønske. 

 

Er det noe du håper Miian Matheo ikke arver fra deg(f.eks en dårlig vane)?  Jeg håper for all del ikke at han arver forfengeligheten min, haha.  Jeg er veldig opptatt av hvordan jeg ser ut , kanskje langt over gjennomsnittet.   

Hva har du kjøpt når du var ute og reiste denne uken før du svarer på spørsmålene? Det kan jeg legge ut når jeg skal skrive om ferien, så bare følg med 🙂


Vil du sove med meg ? Ja, vi avtalte jo ?!  Når jeg kommer hjem fra København, u know  🙂 

 

Burde jeg spise pizza eller yoghurt ? Yoghurt , sunnere vet du 

 

Drømme gutten, hvem er det ? Drømme gutten, hmm..    han må jo for det første være en flink pappa for Miilian Matheo, og så må han være ansvarsfull, kjekk, og ha sine egne interesser, samtidig som han gir meg masse oppmerksomhet.  Og ikke noe drikking og tulling, en gang iblandt er jo selvfølgelig greit da 🙂 


Hva tenkte du når du ble gravid? Altså da du fant det ut ? Jeg tenkte ikke, jeg ble helt nervøs bare, helt nervevrak.  

Hatt mange kjærester ? Jeg har hatt en del kjærester ja, men har kun hatt 2 serriøse forhold. Han første var jeg forlovet med, og den andre venter jeg barn med.  De som leser bloggen min vet sikkert hvem jeg prater om. 

Festet du ofte før du ble gravid ? Jeg festet desverre en god del før jeg ble gravid, ja . Nå er festing, drikking og røyking noe som byr meg rett imot, jeg klarer det ikke.  Kan vell si at jeg har vokst opp litt 🙂 

 

Gleder du deg til du får bebis?  Jeg gleder meg mere til det  enn NOE annet her i verden <3


Er du enda ilag med barnefaren ? Nei


Har du ingen sexlyst når du er gravid? Det er jo så HAWT å være gravid :  Jeg har masse sexlyst ! Jeg bare venter på den rette personen til å ha sex med, han må jeg ha følelser for og vi skal ha kjennt hverandre en stund. Men det er jo da man har best sex, når man er glad i den andre personen !  Det er HAWT å være gravid ja ! 

 

Bor du med Tor-Even nå? Nei

Om nei, hvorfor ikke? Fordi jeg ikke har noen som helst interesse av å ha noe med han å gjøre

 

Bryr du deg om alt dritten du får slengt på deg ? Nei, det gjør jeg ikke. Så lenge det ikke blir slengt dritt om Milian Matheo. Da går man over grensen for hva som er akseptabelt, tillåmed som anonym. 

 

 

Er det ikke hardt å være gravid med alle humørsvingningene,og med alle de fæle kommentarene ?  Som jeg sa i svaret mitt over, så spørs det helt hvilken dritt det er snakk om.  Men sånn rent generelt så bryr jeg meg ikke, da jeg vet selv at det meste av dritten er rein spikka tullball,  og jeg er en veldig sterk person, sånn psykisk. Så jeg takler det veldig fint 

 

Hva liker du best med deg selv ? At jeg er så ærlig , og 100 prosent står for det jeg mener og sier .  Og så liker jeg at jeg er velsignet med et fint utseende, ikke alle er like heldige .  

Synes du at du er pen? Ja , det synes jeg 

Likte du kroppen din før du ble gravid? Jeg likte kroppen min veldig godt, og var fornøyd da jeg trente veldig mye før jeg ble gravid.  Men som jeg har uttalt i et innlegg, så elsker jeg kroppen min nå, og har aldri følt meg mere sexy , siden jeg har fått mere kvinnelige former.  Før, så hadde jeg mere modell – aktig kropp. 

Btw, du e fan syk0000 fiN! :  Hihi, tusentakk ! 

 

Bruker du mye sminke? Deet spørs helt hva jeg føler for ig hva jeg skal, avogtil bruker jeg kun maskara og solpudder, men som oftest så bruker jeg ID. pudderet eller foundation i tilegg.  

Bruker du clipsexstension? Jeg bruker extensions fra PILUS, og er superfornøyd ! 

Tror du at du kommer til å klare deg som alene mamma ? Jeg tror at jeg kommer til å klare med veldig fint som alenemamma, jeg kommer virkelig til å gjøre alt for at Milian Matheo skal få den best mulige oppveksten.  


Synes du at du selv er fin? Ja, det synes jeg , og det er absolutt ikke noe galt i det

Tror du at du og den nye kjæresten din kommer til å støtte deg hele veien til du skal føde? Ja, det tror og håper jeg absolutt  !

 

Vurderte du å egentlig ta abort? Jeg vurderte det, men siden barnefar helst ville at jeg skulle beholde bebisen så gjorde jeg det.  Jeg tenkte selvfølgelig ikke på at ting kom til å bli slik de har blitt. Jeg er den dag i dag sjeeleeeglaaad for at jeg beholdte gutten min, han er virkelig alt for meg ! 

 

Er du singel?  Ja

 

Er ikke du gravid? Så er du singel ? Jeg er gravid, men jeg er ikke sammen med barnefar nei. 

 

Blir du mye psykisk sliten etter hvordan tor-even holder på mot deg? Jeg skal jo ikke lyge, så både ja og nei.  Jeg har begynt å venne meg til det nå, så han får kjøre sitt eget løp, for det er kun han selv det går utover. All festingen og at han seinest natt til søndag i forrige uke hadde åpen fest, begynte å krangle med naboen og det ble masse blod,  og politiet kom, slike ting… det ser ikke lyst ut for han når det gjelder samvær med gutten min . En ting er jo at det er ekstremt flaut at jeg venter barn med han , det er en annen sak..  

 

Tror du at den nye kjæresten din vil ta vare på gutten din og se på han som en egen sønn ? Jeg tror noen har misforstått veldig her, han nye kjæresten min, som dere tror er, er eksen min, som jeg var forlovet og bodde sammen med i ganske lang tid.  . Jeg har bare fått veldig god kontakt med han, så det kan jo hende at det blir noe etterhvert 🙂

 

Kan di svare på video? PLISSSS:  Kanskje neste spørsmålsrunde jeg har, det blir litt vanskelig å få til nå

 

Har du hatt mye sex mens du var gravid ? Ja, når jeg og barnefar var sammen eller bare venner, så ble det jo endel. Hehe 🙂

 

Kan du svare på videoinnlegg? Nei , ikke denne gangen. Sorry

 

Hadde du mye sex før du ble gravid ? Ja, men ikke akkurat den perioden jeg ble gravid. Rart, men sant

 

Hva tror du bildene du legger ut av deg selv, kommer til å ha og si i jobb sammenheng? om du mener det har noe å si? Om jeg hadde ment at det hadde noe å si, så hadde jeg aldri lagt dem ut.  Så nei. 

 

Hvor kjøper du klærne dine ? Hehe, litt overalt !  Jeg har ikke noen spesiell butikk jeg kjøper alle klærne mine i.  Men favorittbutikken er nok Zara 🙂 

Hvor bor du ? Jeg bor i Alta, som er en bitteliten by i Finnmark, som igjenn ligge Nord Norge.  Hehh 😉 

Beste sang ?  Hmm, blir vanskelig ,da dette endrer seg veldig hele tiden. Hehe  

Beste tv serie? Sex and the City, og Desperate housewifes ! <3 

Hvilken barnevogn skal du ha ?  Jeg har veldig lyst på Emmaljunga Leather white, men får se. Skal vente med vogninnkjøp til jeg får engangsstønaden min .

Har du vært i alanya ?  Ja, det har jeg . Er ganske ofte i Tyrkia siden kjæresten til mamma er Tyrkisk  🙂

Har du vært i Kreta ? Nei, men har veldig lyst å dra dit en gang. Kanskje neste sommer med lille gutten min 🙂 

Vil du gifte deg ? Ja, en gang, med en jeg vet med hele meg at jeg vil dele resten av mitt liv med 🙂

Har du kjæreste? Nei, prøver å holde meg seriøs, så har faktisk ikke rotet med noen andre enn barnefar.  Og slik er jeg fornøyd med det.  Men jeg sier jo ikke at det er umulig at jeg blir å finne meg en jeg liker, kanskje tillåme før gutten min kommer. Time will show ! 🙂 


 

 

 

Som sikkert mange la merke til , så lot jeg være å svare på spørsmål ang hva som har skjedd mellom meg og barefar, rett og slett fordi jeg ikke gidder å gi han noe av min oppmerksomhet. Så om dere lurer på noe angående det, så ta heller kontakt med meg på mail eller inboks, evt. facebook  !

 

Jeg håper alle var fornøyd med svarene mine, dere kan godt gi en tilbakemelding på hva dere synes 🙂   

5 kommentarer
    1. Du kan ikke si at du syns du har vokst siden du har slutta å drikke alkohol, det har du jo aldeles ikke gjort, du e bare gravid, å da skal man ikke drikke :p skrytepus, det e det du e 😉

    2. Syns at det e skikkelig bra at du har latt være å svare på spm angående deg å barnefar! -Det vise jo at du stadig blir mer og mer “voksen i hodet”, nåkke som e super bra siden du skal bli mamma 😀 Stå på videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg