Jeg har bestemt meg for vogn..

Og det blir denne ! 

 

Emmaljunga Mondial Duo Combi, i fargen White Leatherette.  

 

Etter som jeg har forstått er det en veldig grei vogn, som også kan brukes her i Nord Norge, selv med alt snøøen og alt.  Også kan man bruke den fram til barnet er opptil 3 år ! 

Og langsiktig som jeg tenker, så hvorfor ikke kjøpe en bra vogn nå, når jeg likevell skal ha flere barn seinere ? Da slipper jeg jo å kjøpe en til crappy vogn for hver gang.

SMART , hææh ? 

Med vognen så følger det med regntrekk, sittedel, liggedel,  og fotsekk.  

Jeg ringte til Ringo i Alta for å høre om pris, og totalt pris for alt dette blir da 8395 ;- 

De har den faktisk inne også , men jeg vil egentlig helst ha en splitter ny vogn da, ikke en som har stått der og samlet støv i evigheter..    

Hvertfall , jeg blir nok å kjøpe den i løpet av september en gang !

 

 

 

♥  Hvilken vogn skal du ha / har du ?  

Hvis du har denne vognen : Er du fornøyd, hva er bra og ikke bra ? 

23 kommentarer

Siste innlegg