Liten update !

Jeg har egentlig ikke giddet å blogge de siste dagene, KUN fordi jeg rett og slett ikke har giddet.  Men the show must go on, ikkesant ?  Så her er en liten update ! 

 

Jeg hadde store planer om å stå opp tidlig i dag, faktisk kl 8 ! Der var jeg aaaltfor optimistisk altså..  våknet kl 11, av meg selv, og bare tenkte, sku ikke jeg ha stått opp for sånn LENGE siden nå ?  

Grunnen til at jeg skulle stå opp så tidlig, var fordi jeg hadde avtalt med min veninne Trude (som har verdens skjønneste lille gutt forresten)  at vi skulle fære på en liten (!) som ikke ble så liten likavell,   babyshopping i dag når butikkene åpnet.   Når jeg våknet ser jeg da at hun har ringt meg flere ganger, så jeg fikset meg og sånn og de hentet meg og deretter dro vi til city

 

 

 

Jeg oppdaget straks hvor mye lengere tid ALT tar med en liten baby, ting som jeg ellers aldri tenker over. Så enkle ting som at det ikke bare er å gå opp en trapp med vognen, man må faktisk finne en heis.  

Ellers var det veldig greit å ha med henne, da hun vet av erfaring hva jeg trenger og sånt, og hva som er best av merker osv.   Såå der var jeg fornøyd.   Første vi gjorde va å dra å se på babyvogn på Ringo, siden de er de eneste i Alta som fører Emmaljunga.  Jeg fant straks den vognen jeg vil ha, og prøvekjørte den litt.   Så dro vi derifra, og dro å shoppet en hel del andre babyting man trenger.  Kom tilbake til Ringo senere, og kjøpte vogna, voksipose og stelleveske.  Og herregud hvor rart det føltes å gå å trille på vogna, og tenke på at om 3 mnd så ligger lille skatten min oppi der ♥

INGEN , ingen INGEN, skal komme å fortelle meg at det er billig å skulle få barn, eller for den saks skyld ha barn !  

Om jeg regner riktig har jeg nok brukt rundt 15 000 , på babyting i dag.  Og jeg mangler faktisk enda en del ting, slik som bilstol og babycall.  

 

 

Hveeeertfall..    mamma kom å hentet meg , og hun fikk bakoversveis.  Det skjønner jeg egentlig godt, for jeg sa til henne at jeg bare skulle handle noen småting til babyen.   Men hun likte vogna veldig godt da, og sa at jeg hadde god smak !  Haahh

 

  

 

 

Var en stund hjemme før hun kjørte meg til Trude igjenn, der vi lagde Taco og så på film .  Fikk forresten 2 bodyer av henne, som er for små til lille Leo gutten hennes 

 

Det var forresten noen som synes det var SYKT gøy å hacke seg inn på BÅDE facebooken min og hotmailen, og forandre passord. Heldigvis har jeg en hemmelig mail som jeg bruker til bloggen min , så det er temmelig umulig å hacke seg inn her. HELDIGVIS.   Fuckers !  

 

Nå skal jeg lage et eget blogginnlegg om vogna i hvertfall, og kanskje noe av det andre jeg har kjøpt. Om jeg GIDDER ;- ) 

4 kommentarer
    1. virka som en koselig dag da!
      Noen som har hacka seg inn på gamle facebook profilen min og skrivd masse, også for en uke siden eller noe var det noen som hacka seg inn på bloggen og skreiv at jeg var gravid.. så,hehe, sjukt morsomt!

    2. silje: Ja, det var det ! Hahah, synes sånt er så sykt unødvendig, altså greit om man kjenner personen og det er ment som en kødd. Men om det er på rein faenskap, så er det en annen sak 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg