Bollemagen som jeg elsker !

Jeg har egentlig for lenge siden kommet over det stadiet der folk som ser meg i det hele tatt er i tvil om at jeg er gravid, i København f.eks, så stoppet random folk meg for å kose med magen ! Hahh..    og en helt random fyr som kom til meg å sa at jeg kler bollemagen, JA, han brukte faktisk ordet “bollemagen”  

Jeg tar bilder av magen heele tiden, er så stolt over den !  Jeg går også i klær som framhever magen min, siden jeg uten tvil kan si at jeg har VERDENS fineste mage med VERDENS fineste lille gutt inni, og det må jo vises fram !

 

Her er noen bilder som jeg tok i dag, 24+4

 

 

 

 

 

♥  Hva synes dere om bildene , og er ikke magen min fiin ?  

♥ Til dere gravide : tar dere ofte bilder av magen deres ? 

♥ Jeg har lenge tenkt å lage et inlegg hvor jeg legger ut magebilder fra før svangerskapet, og bilder fra hver uke i svangerskapet mitt hittil.  Er det interesse for dette ? :-  ) 

 

22 kommentarer

Siste innlegg