København – bilder

Jeg tenkte egentlig å lage et ganske langt innlegg om hva vi gjorde i København ogsånn, men etter mye om og men så fant jeg ut at jeg ikke GIDDER det, rett og slett.  Så da legger jeg heller ut noen bilder fra turen, for som kjent så sier bilder mere enn 1000 ord ;- ) 

Dette er forresten bare bildene fra digitalkameraet mitt, de fra Iphonen min kommer veell engang de også, når jeg får den feite ræva mi i gir å gidder å ta dem inn på pc’en .. 

 

ENJOY ! 

 

 

I love copenhagen, Måtte jeg bare kjøpe  !  hahah


Å gå på do for dansker er tydeligvis en fest ! Jaaja, hvorfor ikke ? 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

Som dere ser, så har vi gjort litt av hvert !  Dette er langt ifra alle bildene, resten kommer som sagt når jeg får tatt dem fra Iphonen til pc-en .   Vi har vært på Copenhagen Pride , en festival for homofile , etter som jeg forsto ..   det var litt spess da, men kult !   Jeg har blitt spandert øl på ( noe jeg selvfølgelig ikke drakk) , jeg har blitt kalt EGOKJERRING,  jeg har blitt fortalt at jeg har Københavns beste pupper (kommer bilde), blitt tegnet på, fått klemmer fra helt random folk,  en hel gjeng med mennesker begynte å klappe når jeg gikk forbi dem på en restaurant i Nyhamn, devar alt i alt, long history made short,  en veldig bra ferie !  

OG JA, DET ER ALKOHOLFRIE DRINKER SOM ER PÅ DE BILDENE , TIL DERE KJÆRE TAPERE SOM KUN LESER BLOGGEN MIN PÅ LETING ETTER FEIL Å KOMMENTERE PÅ .  SORRY, MEN SPAR DEG BRYET  ;- ) 

 

Grunnen til at jeg ikke har bilder fra Sverige-delen av ferien, er rett og slett av den enkle grunnen at det var PISS kjedelig og jeg kan trygt si at det er det grusomste jeg har vært med på på lenge , det var nippet før jeg kjedet meg ihjel og det som verre er..  så vet dere det !  Gidder ikke å begynne å forklare hvorfor, meenneeee..  Kommer mere bilder fra København etterhvert, så bare følg med på bloggen :- ) 

 

 

Håper dere likte bildene ! ♥

9 kommentarer
    1. Syns ikke det e noe galt i å være stolt over kroppen sin, uansett så blir nok lillegutt å være stolt over å ha en så fin mamma:)

    2. i <3 københavn trusa var på grenseland til hva du legger ut på en blogg. Den lille rosa lengre nede burde du spart deg for..

    3. Må si meg enig med Hanne. Lettkledde bilder er rett og slett smakløst. Oppmerksomhet? Greit du er fornøyd med kroppen din, men det er ikke alt som passer seg på nett. Du bør tenke lengre enn til nesetippen din, for det første – hva blir lillegutten din å synes om mange år når han finner ut at mamma la ut halvnakne bilder av seg selv på nett? Og for det andre – bildene dine kan veldig lett misbrukes! Tenk litt på det. Du har en flott blogg, men noen ganger blir jeg oppgitt på dine vegne. Som sagt, ikke all informasjon egner seg på nett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg