Bloggutfordring

1. Skriv 10 ting om deg selv.
2. Legg ut et bilde som er et av dine beste minner. Fortell om det.
3. Legg også ut et bilde du liker, og fortell hvorfor.
4. Også et bilde du IKKE liker, og hvorfor du ikke liker det.
5. Bilde av familien din.

 

10 ting om meg selv :

 

  • Jeg er en helt sykt sta person, som vet hva jeg vil og ikke
  • Jeg er veldig kosete, kan vell kalle meg en skikkelig koosepus om jeg er med rette person
  • Jeg er blitt helt avhengig av hair extensions opp gjennom årene
  • Sommeren 2010 ble jeg forsøkt voldtatt på ferie i Tyrkia, av en person jeg trodde jeg “kjente”
  • Jeg har vært forlovet
  • Jeg har blitt ganske kald når det kommer til å få følelser for folk, etter alle mine mislykkede forhold
  • Jeg kan være snill som et lam, men også sykt bitchy om jeg ikke liker deg
  • Jeg er 100% ærlig om ting, og sier som oftest min ærlige og oppriktige mening om ting og personer. Hater falskhet. Noe som desverre finnes mye av her hvor jeg bor og helt sikkert mange andre plasser
  • Jeg elsker rosa , men liker IKKE rosa klær
  • Jeg trives best i et forhold, har veldig lett for å føle meg alene og uelsket når jeg er singel .  Hahhah :- )

 

 

    Legg ut et bilde som er et av dine beste minner. Fortell om det. 

Tidlig på morgenen 12 april 2011, dagen etter 18 årsdagen min.  Dagen som forandret livet mitt drastiskt !

Rett etter jeg hadde tatt den testen med de røde strekene, så sendte jeg det på melding til barnefar. Han ble faktisk kjempeglad.

Det er helt fantastisk å tenke på at det siden den dagen og enda en stund før det, har et lite frø vokst seg til en stor, sterk , frisk gutt på over 30 cm som ligger å sparker i magen min i dette øyeblikk !  Snart kommer han til verden, og snart vil en liten krabat jeg elsker over alt på denne jord,  kalle meg for mamma ♥

Dette er helt klart det øyeblikket i livet mitt jeg kommer til å huske best ! Jeg var både sjokkert, redd, glad, spennt.. ja, alt på en gang ! Mitt livs største øyeblikk uten tvil. Det sier vell det meste 🙂 


 

 

 Legg også ut et bilde du liker, og fortell hvorfor. 


Jeg liker dette bildet fordi det symboliserer familiekjærlighet  !  Barnefar brydde seg faktisk på dette tidspunktet fortsatt om sin egen unge. Selv om jeg misliker han sterkt, så elsker jeg bildet. Fantastisk 🙂 


 

 

Også et bilde du IKKE liker, og hvorfor du ikke liker det

 

 Hahahah !Dette er så SYKT ..  dette bildet ble tatt på en helt random fest jeg og min eks Roman hadde hjemme hos oss. Et halvt år senere ble jeg dumpet til fordel for hun til venstre i bildet. Det sier vell det meste …

 

 

Et bilde av familien din



 Den nydelige sønnen min som kommer i desember . Mamma sitt hjertegull  <3 <3

Det blir en liten familie på 2 <3  

18 kommentarer

Siste innlegg