Uke 9 VS uke 25 – magebilder

 

Jeg får ikke sove pga lillegull som holder på inni magen, så jeg satt like godt sammen et bilde for å sammenligne magen fra uke 9 og magen nå i uke 25 !

 

Her ser dere den ganske STORE forskjellen fra jeg var supertynn – til dagens bollemage !  SYKE greier, jeg ble serriøst sjokkert selv når jeg fant dette bildet fra uke 9 …  Jeg er jo så vant til å ha tjukk mage , haha !  Ikke bare har magen vokst, men puppene, hoftene – ja , alt som egentlig følger med et svangerskap.  Er jo morsomt å se tilbake på hvor freeeesht tynn jeg var før svangerskapet / tidlig i svangerskapet.  

Synes dere også at forskjellen var stor ? :- )

 

 


24 kommentarer
    1. Sorry mac, men det her e supertynt: http://tiny.cc/ccp1i
      Du va helt normal, og kem i faen som har sagt at det e en dårlig ting? Du har jo vrangstanka om eget kroppsbilde. Bare motsatt av ka de fleste andre har som tror dem e tjukkere enn dem e, du trur jo du e tynnere xD

    2. Anonym: Heheh, ho va ikke supertynn, ho va SYKELIG tynn ;- ) Æ har ingen problema med selvtillita, kanskje derfor æ ikke går rundt å trur æ e feit ?

      Ikke nåkka galt i å like kroppen sin søta 🙂

    3. Hvorfor går du til angrep mot slike kommentarer som du fikk i dette innlegget ang at du ikke var supertynn med normalt tynn? Ister ikke diskutere med deg eller noe. Bare lurer på hvorfor du sier at han/hun som skrev den kommentaren har et problem fordi han/hun ikke er enig med deg om at du var supertynn? Jeg var tynnere enn deg før jeg ble gravid, men anså ikke meg som supertynn 😛 Hadde normal “tynnhet” i forhold til min høyde og vekt. Og stortsett alle jentene i klassen min var også tynnere enn deg. Men ingen av oss var supertynne.. 😛 Er ikke ute etter å påpeke at noen tar feil eller noe.. Skjønner bare ikke hvorfor du går så til angrep mot folk som har en annen mening enn deg.. Er jo nesten så man ikke vil kommetere noe pga da får man tilbake at man har et problem om man ikke har lik mening som deg.. Virker nesten slik iallefall.. Er en uke lengre på vei en deg så syntes at noen av innleggene dine kan være morsomme å lese. Men når jeg ser hvordan du svarer leserne dine blir jeg litt sånn daff..

    4. ehm, lite sære kommentarer og svar her…
      men eg ville berre sei at du e normal tynn, du ser sunn ut og du er vakker, du kjem til å få ein nydelige unge c: og 9 uker på vei, wow!c: håper du greier deg supert som aleine mamma, og de at du er so ung c: eg håper deg berre de beste <3

    5. Ehm, skjønner ikke helt problemet med å si at hun er mer normal enn tynn, om hun selv synes hun er tynn så er det supert! Det er så mange som sliter med dårlig selvtillit fordi de mener de er tykke, så det er bare positivt at hun synes det om seg selv. Virker som anonym ikke er fullt så fornøgd med seg selv her. Og alle definerer ulikt, noen syns det er normale er å ikke ha fett på kroppen, mens andre mener det normale er å ha litt å ta i.
      Skulle gjerne sett slik ut, veldig flott mage! 🙂

    6. Ja ganske stor. Eg er 27 Uker nå Men min mage ser ikke så stor ut.. Har litt ekstra på magen ifra før av så blir litt merkelig form xD hehe… Er noe drit å ikke få sove om natten.. Har noen sånne netter eg også :p Mykje sparking ! =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg