Hvilket kjønn ? Gjettekonkurranse !

 

Siden jeg nå skal på 3D ultralyd nå kommende Torsdag, så tenkte jeg å kjøre en liten konkurranse just for fun, for å se hvor mange som har rett angående kjønnet !

I uke 19 fikk jeg jo på Ordinær ultralyd vite at det er 75% sikkert at jeg har gutt i magen. Jeg har siden da gått ut i fra at jeg har gutt, og har kjøpt BARE gutteting ( har nok utstyr for rundt 15 000 som er typisk guttete, heldigvis har jeg HVIT vogn) 

MEN , nå har det seg jo sånn at det er overraskende mange som får seg en stooor overraskelse på 3D ultralyden, fordi de får vite at babyen ikke var det kjønnet de fikk oppgitt ilikevell ! 

 

Er Lillegutt fortsatt Lillegutt etter UL på torsdag , hva tror dere ? 

                           

 

       

Av de som gjetter riktig, så blir jeg å plukke ut TO BLOGGER som jeg liker spesielt godt, og skrive omtale om dem og deres blogg på min blogg ! Så bare stem i veeeei , blir spennende å se hvem som har rett !

Avslutter denne på torsdag ! :- ) 

 

 

 

47 kommentarer

Siste innlegg