Snart blir veiene utrygge ..

For jeg skal nemmelig begynne å ta lappen !  Har meldt meg på trafikkalt grunnkurs i neste uke, men det var ikke plass, så får kun tilbud hvis noen melder avbud.  Så jeg hååååper at noen finner ut at de ikke vil ! For jeg vil veldig gjerne ! Hvis ikke, må jeg vente til utti Oktober en gang…   Tror kurset koster rundt 3500 , husker ikke heelt.

Grunnen til at dette i det heletatt intesserer meg nå(og absolutt ikke tidligere)  er at jeg tenker det er lurt å ha lappen når lillegull kommer, slik at jeg ikke blir helt “stuck” og ikke kan dra noen plasser – my worst nightmare

Mitt værste mareritt er også å bli sånn ” ja, bestemor-tar-seg-av-babyen-mens-jeg-drar-ut-å-drikker-meg-dritings-hver-jævla-helg mamma.. huff, sånne burde virkelig ikke fått blitt mamma i det store og hele ! Jaja, anyways .. 

 

Jeg gleeeeder meg sånn til å få unnagjort dette , selv om jeg nok kommer til å få litt panikk mtp at jeg er helt elendig i å kjøre bil ! Hahah ! Er jo nettop derfor man må ta kurs og kjøretimer for å få lov til det , eer det ikke ? :- D

 

 

 

Dette blir nok braa !  Jeg vil forresten ha rosa bil !  :- D

 

 


24 kommentarer

Siste innlegg