Dyrelegebessøk med Coco Chanel

 

I dag har jeg forresten vært med min nydelige pusikatt Coco Chanel til dyrelegen for å gje henne P-sprøyte ( hun får ca hver 3 mnd)  siden det hadde blitt litt drøyt å ha 2 gravide i hus, som mamma sier ! Hahah 🙂

Hun var litt vanskelig å få inni buret i starten, men etterhvert så var hun kjempe flink ! Synes så synd i henne, for akkurat i det han stikker så gjer hun ifra seg DET pipe-miaoet.. 

 

Jeg behandler henne egentlig som om hun skulle vært min egen unge ! Hun sover lamme meg, hun blir rett og slett fornærmet , og gjer seg ikke hvis hun en natt ikke får lov til det.   Hun er rett og slett HEL skjønn, og jeg er kjempefornøyd med min “oppdragelse” av henne.  Får høre fra alle rundtomkring hvor fin og koselig pusikatt jeg har :- ) 

Tror faktisk ikke at jeg har nevnt henne på bloggen før, men hun er en helt vanlig katt, med swarowskihalsband. Hun hadde ført ett i rosa, men det ble stjelt. Så nå har hun ett i svart, med navnet sitt hengende på.  Hun er en ca 1,5 år gammmel søtnos <3 

 

♥ Er hun ikke søt ? 

 


15 kommentarer

Siste innlegg