Blogganbefaling – Gravidblogg

 

 

 

Kjære blogglesere !  Dette er da bloggen til min veninne Linn.  Hun er i likhet med meg, gravid, i sin 8 uke. Hun har nettop begynt å blogge igjenn ! 

Jeg har sagt til henne at hun må blogge om svangerskapet sitt ( wiihooo, så mange lesere man får av deet) så jeg regner med at hun blir å gjøre det.  Og jeg håååper hun blir å legge ut magebilder uke for uke, jeg elsker å følge med i svangerskapene og utviklingen , det synes jeg er kjempespennende ! 

Jeg og Linn har bodd sammen på barnevernsinstitusjon i Mo i Rana, der jeg ble kjent med henne ! Hun er en flott jente, og vi ble fort venner !  Nå er jo det noen år siden , men vi holder fortsatt litt kontakt på facebook og slikt.  

Hun er 19 år, så hun blir ungmamma hun også!  Så dere andre gravide, sjekk ut bloggen hennes !  

 

TRYKK HER FOR Å KOMME TIL BLOGGEN 

 

6 kommentarer

Siste innlegg