København – bilder del 2

HER kommer resten av bildene fra København, liksom bare en mnd etter man har vært der nesten.. HAHA, trega !  

 

Vi hadde strippestang på hotell – rommet, som dere ser her på et bilde lenger ned.. eller, det lignet hvertfall mistenkelig på en strippestang ! Og det skulle være et designerhotell , hahah.. liksom . 

 

ANYWAYS…   Her kommer bildene 🙂 

 

 

Venteee på Gardermoen !  

 

Haahha, er det ingen som vil massere deg, så må man gjøre det selv ! 

 

 

 

Vi ble tegnet på puppene av random folk , som syntes vi hadde fine pupper ! 


 

Ohno..   kill me bitches ! 

 


 

Vi var på homsefestival, skjønte ikke først helt hva det var, men når vimøtte disse “damene” så var det ikke TVIL lenger.. høhøø ;- ) 

 

 


 

Høøhø, jeg ville ikke hatt den der nær meg , for å si det sånn ! AU. 

 

 


 

MC Flurry <3 Dette spiste vi hver dag ! Greit å være feit liksoom

 


 


 


 

Vente på flytoget på Kastrup 🙂 

 


 

Hahah, når dette bildet ble tatt sa faktisk Katrine:  dette må være FØRSTE gangen du ikke vil bli tatt bilde av

 


 

Strippestaaang på hotellrommet ! Jaddaa..   


 

 

Kjole fra ZARA

 

 

 

 

Jeeess, det var det !  

 

♥ Hva synes du om bildene ? 

Var du også i København i sommer ? 


19 kommentarer
    1. du skal bli mor å legger ut et sånt bilde på nettet? :L bleiking skader ungen, og jeg ser ingen ettervekst, dårlig mor allerede gitt. beklager, puppene er ikke noe og skryte av heller, teit

    2. Så ut som dere hadde en flott tur. Men jeg personlig ble litt satt ut av puppebildene. Smakløst for å være helt ærlig. Visse ting passer seg ikke å legge ut på nett 🙂

    3. “Postet av: Andrea
      du skal bli mor å legger ut et sånt bilde på nettet? :L bleiking skader ungen, og jeg ser ingen ettervekst, dårlig mor allerede gitt. beklager, puppene er ikke noe og skryte av heller, teit”
      altså, les lengre ned, så har du svaret ditt ang bleikingen.
      Hva så om hun vil legger ut sånne bilder? det er HUN som bestemmer, og så langt er det bare du som har klaget på innlegget.
      Få se bilde av puppene dine da? De er sikkert bare noen bittersmå jordbær topper.
      Stå på Rannveig, håper det kommer flere digge og frekke bilder ut 😀
      (Det er btw lov å legge ut nakenbilder på blogg.no) hvis du setter inn en advarsel i toppen 🙂

    4. synes det e bra du e så drøy og ekte!
      er noe annet enn en vanlig blogg liksom.
      men noe jeg brekte meg over var den kommentaren fra “mhmmm” ikke bra i hele tatt.
      gleder meg til og lese mer fra bloggen din!! :)) klem

    5. jæ: for det første så sa jeg ikke noe om mine egene pupper, men så legger jeg ikke ut bilde av dem på nettet heller! Jeg heter heller ikke andrea duuu 🙂 meget lite du vet. men care, skreiv bare noe. haha, og du oppfordrer rannveig til og legge ut flere nakenbilder, hun er GRAVID. vet nok mere om ranveig enn du gjør, selv om hun desverre legger ut det meste på bloggen sin.. 🙂 men hun bør sjerpe seg, så hun ikke ødelegger livet sitt mer, å livet til den lille uskyldige skapningen inni henne! sett deg i trafikken å vær barnsilg istede.. vil ikke rannveig noe vondt jeg skjønner du..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg