Melde meg på Unge Mødre ?

Heiheeeei kjære blogglesere !  ♥ 

 

Jeg har nettop sendt mail til TV Norge om å melde meg på deres program “Unge Mødre”   

Fikk kjempehyggelig svar fra dem, og mailen til en annen person som har med påmelding å gjøre. De har jo allerede filmet inn den neste sesongen, men de begynner å filme igjenn til våren ifølge TVNorge.  

Jeg synes Unge Mødre er et kjempeflott program, og spennende å følge med på når man selv er gravid.  Det hadde jo vært skikkelig kult om jeg ble med i programmet da, og så får man jo alt på film slik at man senere kan sitte å se tilbake på hvordan perioden som gravid/småbarnsmamma var.  Jeg ser at mange er skeptiske til å melde seg på , fordi de er redd for å bli feil framstilt eller drite seg ut.  Jeg er ikke redd for noen av disse tingene, og TVNorge prøver nok ikke å framstille noen “feil” med vilje.  

♥ Synes du jeg skal melde meg på Unge Mødre ? 

♥ Følger du med på programmet?

♥ Skal du melde deg på ? 

 

 

 

 

38 kommentarer

Siste innlegg