SPONSET AV MIRABLING!

 

Nå har jeg altså kommet i kontakt med Mirabling.no og blitt sponset av dem.   Får disse fine iPhonedekslene i posten, gleder meg ! Jeg skal visst også bli lagt ut som en av “bloggerene” deres på nettsiden deres, så det blir jo spennende. De har et stort utvalg av nydelige produkter i mange forskjellige farger og fasonger ! Absolutt verdt en titt  !

 

HER ER NETTSIDEN DERES

 

Ble litt mye blogging om iPhonedeksler nå, meen, det får gå !  Helt tilfeldig, faktisk ! Hahaha

 

 

 

 

 

 

 

 

13 kommentarer
    1. Jeg skjønner at du tenker slik om barnefar, men er det ikke trist at barnet må lide for at dere er uvenner?
      Om barnefar kommer tilbake, etter mye om og men, gi han og barnet en sjangse.
      Fedre som stikker av fra mor og barn kommer ofte tilbake når barnet har blitt noen år. Dette er ting som kanskje blir å glede barnet, og så lenge barnet er lykkelig etter sammvær med far er det jo ingenting som kan bli bedre enn det.
      Vær forberedt på at han blir å komme tilbake om noen år, det er greit av DEG å være bitter og skuffet. Men la barnet stå utenfor. Du blir nok en flink mamma for sønnen din, og ønsker deg masse lykke til videre :))

    2. Jeg lurer litt på en ting, har ikke noe med dette innlegget å gjøre.. Men du har jo nevnt at du ikke jobber, så jeg lurer på hvor får du penger fra? Du trenger ikke si det hvis du ikke vil. Men jeg har jobbet så å si hver eneste dag hele svangerskapet mitt fram til nå.. Er gravid i uke 29. Men har tydeligvis ingen rettigheter til penger selv om jeg har en kronisk sykdom som kan starte fødselen for tidlig og som plager meg daglig.. Syntes det er litt kjipt, så lurer bare på hvordan du fortsatt har inntekt selv om du ikke jobber? 🙂

    3. Åsne Eileen: Ja ! Jeg regner med at sponsorene er mest interessert i de bloggene som ligger på toppliste, men jeg tror egentlig ikke det er noe fasit på dette. Send en mail du, til dem du vil bli sponset fra så får du nok vite ! Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg