Veldig klar for å se den nydelige sønnen min igjenn :- )

Fikk veldig mange fine kommentarer på det forrige innlegget mitt. Tusen takk for støtten alle sammen, det betyr utrolig mye for meg ! ♥

 

Det har seg jo slik at jeg drar til Tromsø om bare noen timer, og treeeg som jeg er.. pakker jeg i siste liten ! Tipper også at kofferten blir å veie 30 kilo når jeg er ferdig . JA ja ..  hardt å være jente. 

Det har seg også slik at jeg skal på 3D ultralyd i dag, for å se min kjære sønn for 4, og kanskje aller siste gang mens han enda er inne i magen min.  Jeg gleder meg sånn til å se han !  Verdens vakreste lille prins , UANSETT hvordan han ser ut ! 

Tipper han ligner på meg. Hihi, ønsketenkning ! Han er jo trossalt en gutt, så er vell større sjanse for at han ligner på barnefar. 

 

 

Der hvor dere ser hoftebeinet mitt gå oppover på siden, på det andre bildet, der sluttet magen min før jeg ble gravid. Sykt å tenke på, nå er det den svære bollekulen der ..   Elsker babymagen min ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg