3D ultralyd i bilder

ADVARSEL:  ALL kopiering av disse bildene VIL bli politianmeldt ! 

 

Heihei kjære blogglesere ! I dag har jeg gjort noe helt fantastisk utrolig, har nemlig vært å smugtittet på den vakre sønnen min.  Og jeg ble ikke skuffet ! 

For på ultralydrommet fikk jeg se verdens fineste prins ligge å sprelle ♥

Og det var altså INGEN tvil om at det var en liten gutt, som han ultralydmannen sa, så skal man være bra uerfaren med gutter for å ikke se det utstyret ! Haha

Han veide 1006 gram, og målte hele 30 cm med en fot på hele 5 cm ! Teminen min ser ikke noe annerledes ut, 3D ultralyden viste også at jeg har termin 18 desember 2011 !

 

Nå venter jeg bare på lille juleprinsen min, ikke lenge igjenn nå ! Imens skal jeg titte på de fine bildene av min nydelige sønn hver dag og glede meg til han kommer til verden 🙂 


 

En stk. VELDIG klar og spent meg for å se sønnen min igjenn  ! 

 

 

Nydelige sønnen min som har stjålet hjertet mitt helt <3 Mammahjertet mitt er smeltet allerede ! 

 

 


Gape litt <3 Dette har jeg på filmsnutt, der han åpner og lukker munnen flere ganger på rad . Enten så sier han “mamama” ellers så smattet han.  Helt fantastisk å se på , kjente jeg ble helt rørt når han begynte med dette . Gullgutten til mamma <3 

 

Gni seg litt med stortå i øyet er alltid gøy ! Slik lå hjertegullet mitt de første minuttene før han fant ut at han var klar for å  vise seg ordentlig for mammaen sin 🙂 <3 

 

Jeg har mange flere bilder, blant annet et bilde av hele utstyret. Dere hadde heller ikke tvilt på det,om jeg hadde lagt ut bilde. Men velger å ikke gjøre det, da jo dette er noe som i aller høyeste grad er  forbeholdt privatlivet hans.  

Det var heller ingen tvil om hvor han har nesen sin ifra.  Både jeg og mamma så det med engang, haha.  Han har nok arvet barnefar sin nese iallefall , det er en ting som er sikkert 🙂 

 

Nå begynner det faktisk å gå veldig opp for meg at jeg holder min sønn i armene mine om kort tid ! Jeg har en ting å si : Jeg gleder meg mere enn noe annet jeg NOEN gang har gledet meg til !  

 

Lillegutten min i magen, mamma elsker deg høyere enn himmelen !  I’m holding you closer than most, cause you are my heaven ♥

 

13 kommentarer

Siste innlegg