Gratispakke fra Vitus Apotek : Babybaby boks

I dag var jeg å hentet gratispakken til VitusApotek for gravide.  Siden vi ikke har det apoteket der hvor jeg bor , så passet det jo perfekt at jeg akkurat i den perioden jeg KAN hente pakken, er i Tromsø . 🙂

Var mye greit i denne pakken også, som vanlig var det også en smokk med her og egentlig mye likens som i de andre gratispakkene.  Men helt greit igrunn. 

 

 

I mitt tilfelle :  Når en blir til to . Haha 🙂 

 

 

 

♥Bladet “Mamma” Og noen blader om BabyBaby boks.  
♥Håndsåpe
♥Deododorant til pappa’en ( til de som har en vel å merke)
♥2 tannkremer til lillegull
♥Munnskylling, 2 forskjellige merker tror jeg. 
♥Akrem
♥Sebamed såpe
♥Acomed ettellerannet
♥Smokk
♥Bleier (newborn)

♥Engangs servietter

♥Og noe annet smått, gidder ikke å gå å hente det nå 🙂

 

 

♥Noen flere gravide som har hentet denne gratispakken, og hva synes dere om den i forhold til de andre ?

 

 

10 kommentarer
    1. Nina`s univers: Ja, man kan jo ikke hente den fra hverken Vitus eller Apotek1 før i uke 26 eller noe. Den fra Bam bestillte jeg når jeg var sånn 6 uker på vei, haaha 😀 Jeg begynte veldig tidlig å glede meg for å si det sånn !

    2. Får man beskjed eller sånn hente lapp ether uke 27? Er 32 user på vei og har ikke fått noen hente lapper

    3. Basoz: Nei, du er nødt til å gå på hjemmesiden til Apotek1 og registrere deg, og så får du e-post med en kvittering du skal skrive ut. Samme gjelder Vitus Apotek. Men med liberoklubben og Rimipakken (?) så får du hentelapp i posten hvis du har registrert deg 🙂 Håper du skjønte !

    4. så bra du fikk hentet den 🙂 ser at det er litt forskjellig i pakkene. du har feks fått 2 tannkrem tuber, jeg fikk en. og den deodorantet til mannen var annerledes enn min. Hehe men ellers var det likt 🙂

    5. På Lindex deler vi også ut startpakker til de som er gravide! Pakken er fra Libero, anbefaler deg å melde deg inn i Liberoklubben 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg