Til mine kjære lesere

 

Først og fremst vil jeg bare takke dere for alt !  At dere er fornøyde , er min motivasjon til å fortsette å blogge.  

Jeg får så mange fine og søte kommentarer her på bloggen min, og dere skal vite at jeg leser hver eneste ene kommentar selv om jeg desverre ikke får svart på alle!   Jeg blir kjempeglad og setter stor pris på det , og håper dere skjønner at det er vanskelig å få svart på alle.  Men det varmer virkelig med slike kommentarer og tilbakemeldinger !  

 

 

Jeg får desverre også en del ufine kommentarer, og jeg leser disse også !  Jeg bare lar være å svare, høøhø ! Og hvis jeg ikke vil ha en stygg kommentar så sletter jeg den, noe blogg.no så fint har sørget for at vi bloggere har full mulighet til . Selvfølgelig sletter jeg ikke kommentarer som inneholder KONSTRUKTIV KRITIKK , men ren drittslenging som ikke fører noen vei..  veell, om du er heldig så lar jeg kommentaren stå.  Om jeg føler for det så sletter jeg den.  Men hvorfor ta sjansen å gidde å skrive den ? 

 

 

 

MEN jeg velger å fokusere på de av leserne mine som leser bloggen min fordi de liker den og det jeg skriver , og vil meg godt ! 

 

Så da benytter jeg anledningen til å spørre mine kjære lesere :  Er det noe dere vil jeg skal skrive mere / mindre om ? Utrykke mine meninger om/for ?  Noe dere vil jeg skal komme med tips om for eksempel ? 

 

 

 

30 kommentarer
    1. Nei, eg lika bloggen din godt sånn som den er 🙂 Skriv om det du vil, det du gjer og det du lika. Og såklart lille babyen! Du blogga bra, keep up the good work 🙂

    2. Det vill dessverre alltid være dritsekker dere ute som er ute etter å slenge dritt fordi de har muligheten til å være annonyme. Men drit i de å stå på:D

    3. Liker bloggen din veldig godt, men har ikke lest den så lenge. men hvis du ikke har blogget om det, så kan jo du skrive hvordan du tok det å få vite at du var gravid, hvordan familien tok det osv? Hvis du vil dele det da 🙂

    4. Syntes du er kjempe flink å blogge, dem som slenger dritt er bare sjalu! 😉
      Du kan kanskje blogge om hvordan du ser for deg livet ditt etter at prinsen kommer til verden, ditt syn på abort, og hvordan du generelt har det for tiden i svangerskapet!

    5. hei:) syns det er utrolig gøy og lese bloggen din. jeg er selv 18 år og er 4 månder på vei nå. det er godt og kunde lese om andre også som er gravide , syns du er kjempe flink stå på ! 🙂

    6. Jeg syns du virker som en sterk person, og det misunner jeg. Syns det er så trist at barnefaren ikke vil være tilstede for deg, men du kommer deg gjennom det og bare tenker på lille gutten din!
      Skulle ønske jeg fikk til å være så sterk, den gutten jeg trodde jeg skulle få mitt første barn med en dag, fikk akkurat en baby med en annen jente, så jeg ser veldig opp til deg, du er sterk, tror det er derfor jeg leser bloggen din 🙂
      Også tenker jeg litt på å få en baby om en stund også (liksom ikke med en gang, men ikke vente så lenge som jeg først hadde tenkt), det virker som man får helt andre verdier når man skal få et lite barn, og det vil jeg ha og jeg vet jeg ville elsket å ha en baby. Hvis du kunne gjort dette om igjen, ville du ønsket å ikke bli gravid da? 🙂
      Det jeg liker best å lese om er babyutstyr og slikt, se bilder av alt du har kjøpt. Om du har mer utstyr du ikke har tatt bilder av osv. så kan du jo legge ut det, og jeg vil gjerne høre om hvordan familien din tok det når du fortalte at du var gravid 😀 og gjerne om hvordan du greier å være så brun hele tiden, hvor mye sol du tar, osv!
      <3

    7. Du slette jo alt som e konstruktiv kritikk og har saklighet da..
      Like bloggen din, men hjelpe aldri å komme med kommentar her, bare fordi det ikke e; “ååh naaaw så zøtt <3"

    8. Videoblogg? 🙂 spørsmålsrunde, sminkevideoer. Hvor har du kjøpt løshåret ditt forresten? :p fin blogg, fast leser:)

    9. Liker bloggen din kjempe godt! Du skriver veldig bra! Men du kan jo skrive en blogg om fra da du fikk vite at du var gravid og fram til nå 🙂 Sånn kort om forskjellen fra ukene til de neste ukene 🙂 Skriv om det som faller deg inn! 😀
      Stå på ! 😀

    10. ELSKE BLOGGEN DIN! æ heie på deg å gulle i magen din! Du kommer til å bli en fantastisk mor. Stå på vidre 🙂

    11. Elsker bloggen din, det er den eneste bloggen jeg MÅ lese hver dag! Litt komisk når “haterleserne” lager drama, men ellers synes jeg du blogger suuperbra! 😉

    12. Catharina Austad: Håper du fortsetter å lese bloggen min da, flott at du liker den ! Jeg har faktisk skrevet hele 2 ganger om hvordan det var når jeg fant ut at jeg var gravid, og hvordan jeg fant det ut osv. Hele historien finner du hvis du går inn på kategorien : mitt svangerskap – uke for uke. På uke 20 så har jeg skrevet hele historien 🙂

    13. Jeg elsker bloggen din sånn som den er nå; ) men kunne du hatt en spørsmålsrunde, om du har tid til det? 🙂 bare stå på å se bort ifra de stygge kommentarene!

    14. Linn: Huff, dette livet skal altså ikke være enkelt. Jeg liker at du liker bloggen min, det er akkurat dette jeg vil, at folk skal kunne kjenne seg igjenn og like bloggen min av den grunn 🙂 Tusen takk for fine ord ! Hvis du ser i kategorien “mitt svangerskap-uke for uke” så på uke 20 finner du hele historien om da jeg fant ut at jeg var gravid ! Lykke til med alt 🙂

    15. Camilla: Så koselig at du leser bloggen min fast ! Jeg skal se hva jeg får til, skal ha en spørsmålsrunde nå iallefall. Extensionsene mine er fra PILUS , og jeg er kjempefornøyd ! 🙂

    16. Marianne Hetland: Såå koselig å høre ! Sånt liker jeg, det får meg virkelig til å smile ! 🙂
      Når jeg var i uke 20, så skreiv jeg et slikt innlegg om svangerskapet mitt fra begynnelsen til da. Så tenkte jeg at jeg lager det innlegget når jeg er 30 uker på vei, altså om 2 uker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg