Scrapbook av svangerskapet !

Jeg har egentlig holdt på med denne scrapbooken helt siden jeg var på første ultralyd, altså 23 mai.  Så merk at de to første er skrevet mens jeg og barnefar enda var sammen, derfor står det hilsen mamma og pappa på den andre.. haha, søtt, though ! :’ )

Fra nå av blir jeg hvertfall bare å skrive fra mamma (meg), det høres litt dumt ut å skrive for noen som ikke er der, eller tycks ? 😉 


Denne siden , med milepælene i svangerskapet har jeg laget nå i dag.  Var ikke det fiint ?  Ble ganske fornøyd i grunn.  Har planer om å lime inn magebilder fra hver uke, og skrive litt om hva som skjer med han i den og den uka også.  Så det blir nok braa.   Jeg har enda ikke fått limt inn bildene fra 3D ultralyden og den ordinære ultralyden, har DØDSMANGE ultralydbilder som bare venter på å bli limt inn ! *GLIS*  

Driver du med scrabooking med ditt svangerskap eller andre ting , og hva synes du om det jeg har laget ? 🙂 

 

 En ting vet jeg hvertfall … JEG ELSKER DETTE ! ♥

16 kommentarer

Siste innlegg