Svangerskapskontroll + liten update

Først må jeg bare få beklage for helt ræva blogging, så ….unnskyld 

Grunnen til at jeg ikke har blogget er av den veldig enkle grunnen at pc’en min har funnet ut at den ikke vil være venn med meg lengere, og streiket totalt !  Så det blir nok ikke noe hyppig blogging før mandag hvertfall.     Nå står hvertfall innholdet på den til utseendet.. fyfaen, den er så stygg ! Dere vet sånn der vanlig, stygg skolepc ? Jepp, slik har jeg. MED sperringer, når jeg tillåmed har betalt for hele drittpcen, fordi jeg er ekstremt treg og ikke får kommet meg dit og fjernet sperringene.   

Jeg har faktisk også bessøkt min pappa og bestemor i dag !  Det var utrolig koselig, for jeg har egentlig ikke hatt kontakt med pappa på mange år.. sånn, ordentlig liksom.  Men vi får håpe på at det bedrer seg med tiden 🙂  

 

 

DET jeg egentlig skulle si med dette innlegget , var at jeg var på enda en svangerskapskontroll i dag, denne gangen hos legen min da.   Og guess what ?  Det er faen meg helt utrolig..  den 1/9 veide jeg 62 kilo…   nå i dag  veier jeg hele 67 kilo !  Og vet dere hva startvekten min var før jeg ble gravid ?  50 kg !  Tynne meg har altså lagt på seg hele syke 17 kilo .  Ikke spørr meg hvor det har lagt seg. Svangerskapet i seg selv tar jo kanskje opp 3-5 kilo av dette, men hvor har resten lagt seg ? 

Jeg har jo ikke problemer med å si at jeg synes jeg er veldig fin og slank i forhold til hva mange andre gravide blir !  Men så har jeg altså lagt på meg 17 kilo. SYke, syyyke greier.  

Øhm.. ellers.  Alt så veldig fint ut, han lyttet på hjertet til lillegutt med sånn det stetoskop. Hahah 🙂   Og magen , ja den vekser den !  

9 kommentarer
    1. Vent til riene kommer du,
      i tilegg når du skal presse barnet så føles det ut som du skal bæsje he he sorrry men måtte bare si i fra :D. lykke til. Gleder meg til å høre fødtsel historien 🙂

    2. “Jeg har jo ikke problemer med å si at jeg synes jeg er veldig fin og slank i forhold til hva mange andre gravide blir !” ble nesten litt fornermet av det… Egentlig så legger man ikke så mye på seg, det handler om hva du spiser når man går gravid. Også er det at man får masse vann i kroppen, bærer ett barn, fostervann, morkaka og puppene vokser +. Da veier man litt. Jeg la på meg ekstremt mye men det var ikke bare fett for spiste ikke bare dritt under graviditeten. Var for det meste bare vann. Nå er jeg nesten like slank som jeg var :p

    3. Så koselig at du har besøkt faren din da. Håper dere får bedre kontakt. Hvorfor har dere ikke så mye kontakt egentlig?
      Synes du er en flott og pen jente som virkelig kler å være gravid =)

    4. Vell, man kan legge på seg uten å se noe vettu ;-)Normal vekten skal jo ligge rundt 60-70 når man er så høy som du er :P. Så da er det ikke rart at du kanskje ikke ser noe forandringer enda,fordi fett legger seg jo rundt organer først helt til det legger seg sånn i hud osv for at man kan se forandringer x)

    5. det er veldig vanlig at de som er ganske tynn før de blir gravid legger på seg ekstra.. Og mye av det er jo baby, vann, morkake osv osv.. Ville ikke bekymret meg for mye 😉

    6. Hei. Jeg leser bloggen din, og andre blogger, avogtil, og det er en ting jeg stusser på med denne..du sier ofte at du har god selvtillit, og det er flott! Men likevel photoshopper du alle bildene dine..er det så farlig å se ut som seg selv i blant..?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg