HAHAH

Siden jeg ikke før nå har sjekket hverken blogg eller facebook på et parr dager,  så hoper det seg jo helt opp med kommentarer , og jeg har ikke sjans i havet til å svare på alle.   MEN, slike som det her legger jeg merke til, og serriøst…  Anonym , denne skal du få svar på ! 😉 

 

 

“Slutt å innbill deg at du passe knøttsmå bukse. du svir jo brennmerka inn i hoftan pga dem 🙂 ikke bra for babyen heller med klær som presse på.


huff, lagt på deg 17kg og du har de “feiteste” månedan igjen. dæven du kommer til å revne/måtte klippes. og få svære strekkmerka.

syns synd på deg! “

 

 

SVAR:


 

Påstand nr 1:  Jeg passer ikke klærne mine ?    JO, det gjør jeg.  Hahahh.. og jeg får absolutt ikke noen brennmerker i huden min av klærne mine.

Påstand nr 2:   Det er skadelig for babyen min om jeg bruker trange bukser ? NEI, det er det ikke, dette har jeg pratet med jordmor om. Skaff deg litt mere informasjon før du påstår noe sånt som dette. Flaut for deg.


Påstand nr 3 :  Jeg er feit, fordi jeg har lagt på meg 17 kilo ?   Lille venn, jeg veide stakkarslige 50 kilo før jeg ble gravid. Jeg er ikke på noen måter feit.  Hvis jeg er feit så må nok du sjekke inn på FATCAMP.  Sorry.   Om jeg legger på meg 17 kilo til, så gjør det meg ingen verdens ting ! Babyen står i fokus hos meg, og han’s beste.  Ikke hvor mye JEG veier… 

 

Påstand nr 4:  Jeg må klippes og kommer til å revne ?  JA vell, om det er det som må til for å få ut babyen, så gjer jeg meg egentlig en god faen.  

 

Påstand nr 5: Jeg kommer til å få SVÆÆRE strekkmerker ?  HAHAH, du har problemer.  Om jeg får strekkmerker, hva så ?  Det er 50/50 for at jeg får det eller ikke.  Det vil kun tiden vise

 

Påstand nr 6:  Det er synd i meg?  På en måte, så er det jo synd i meg siden jeg er alene i svangerskapet mitt, så du har nok litt rett der..   MEN, det er ikke synd i meg på noen andre måter !  Jeg har verdens beste familie som støtter meg, og har verdens fineste sønn inni magen min som ser verden om knappe 2 mnd ! Jeg kunne ikke drømt om noe annet liv akkurat nå.  

 

DERIMOT, så er det ganske synd i deg som må kommentere slikt.  Om det får deg til å føle deg bedre med deg selv,  vell.. da har du litt av et problem !  Dette var bare usaklig og dumt , og det er sånne som deg som gjør bloggingen liiitt morsommere.. høhø  🙂  

 

 

 


45 kommentarer
    1. syns du e fantastisk vakker som gravid 🙂 å han dær anonym vet virkelig ikke ka han snakke om… uansett kor mye du legg på dæ så kommer du t å være like fin 🙂 å e jo som du sir sjøl lille gutten din du sett først 🙂 Syns du e rå, å d å stå for d du sir e virkelig ikke alle som gjør nu om dagen så d står d respekt av… trur du blir en fantastisk mamma uansett ka alle nu måtte tru å mene… trur ingen av dæm som sleng skit hær kjenne dæ ordentlig, så da kan dæm egentlig ikke uttale sæ om saken 🙂 stå på videre!!! 🙂

    2. :): Tusen takk for det ! Så kooselig med slike kommentara 🙂

      Viktig å stå for det man sier , det vinn man på i lengden ! Man får mange haters, det e en ting som e sikkert. Men det e nåkka æ klare å leve med ! 🙂

    3. For å si det sant nok så er både kg og strekkmerker verd det <3 man får faktisk verdens beste gave utav det hele!! Om man revner fra øst vil vest? Soo what! Ååh jeg blir provosert av folk som kommer med dritt!! Gæh! Du er kjempe vakker som gravid rannveig!:) stå på videre sier jeg bare! Like artig å se folk som klarer å syne hue så langt nedi jorda med å tro at du tar deg nært av noen usle kommentarer! Tro om de tørr å komme face 2 face å si slilkt til deg? neppe! 🙂

    4. Synes du er helt nydelig som gravid! Og 17 kilo, er ikke det værste man kan legge på seg under et svangerskap! 🙂
      Du kommer til å bli en fantastisk mor! Det er jeg sikker på 🙂 <3

    5. Hvor står det at du blir kalt feit? Eller har du unnlatt deler av kommentaren på samme måte som du unnlot viktige detaljer da du skreiv dritt om exn din?

    6. Obviously passe ikke klærne, når du får så markerte merka av dem :p Lite vits å tyne på seg en bukse man ikke passe, spesielt når man e gravid. Ser bare dumt ut.
      Kor har æ skrevet at du e feit? Æ sir du har de “feiteste” månedan -igjen-, altså, de månedan du legg på deg mest. Det mest optimale e en vektøkning på 10-15kg under hele svangerskapet, og æ e fullt klar over at det e individuelt, men 17kg og 29 uke på vei, e i overkant mye. Det e ikke sånn at du bare kan bøtte innpå med ka du vil å si; “det e bra for gutten min”.
      Du har jo fobia for alt som hete komplikasjona, værtfall under svangerskap. Og så stor som ungen din tydligvis e så konstaterte æ bare at du nok revne eller må klippes, sånn at det ikke sku komme som et sjokk sånn som strekkmerka gjør for deg 😉
      Å du ane ikke kor mye bedre æ føle meg. E så glad for å være meg når æ ser på deg og din situasjon. Så det ska du bare si 😀
      Og du som sir du ikke bryr deg om negative kommentara. Hahahahha, du drit deg sjøl på leggen frøken truseløs 🙂

    7. Og en ting til, koffer har du fjerna sånn at man ikke kan se klokkeslett og dato på katti du har lagt ut innlegg? Hmm, no muffins der i gården ja 🙂

    8. Seriøst. Du over her. Hvor tett går det ann å bli? Er ikke fan av alt som Rannveig skriver og gjør jeg heller, men hva hu skriver og gjør er hennes valg og evnt hennes problem. Ikke ditt. Og når du skriver sånne kommentarer så er det faktisk deg det er synd på, er du som må ha et problem. Du kan tydleigvis ikke føle deg så bra, så lenge du ikke en gang tør å fortelle hvem du er. Noe som heter å feie for sin egen dør. Og har du ikke noe positivt og si så kan du holde kjeft! Men det er to av mange ting du tydeligvis ikke har lært. Om du føler deg så bra og er så mye bedre en Rannveig, så hadde du ikke skrevet som du har gjort.
      Rannveig: Som jeg skrev over her. Er ikke alt du sier og gjør som jeg er fan av. Men jeg føler med deg og er stolt av og liker det meste av det du skriver. Lykke til videre i svangerskapet og kos deg masse med gutten når han kommer ut 🙂

    9. Ka faen, æ har ingen idè om kem du e heller selvom du har stappa “Jeanette” inn i navn-boksen x)
      Har ikke et problem, har bare ytringsfrihet og en god dose humor. Akkurat som ho Rannveig 😀 Vi bare bruke det på forskjellige måta. Ho lar trusa gli ned foran kamera, og æ kommentere det. Simple as that 🙂
      Føle meg kanonbra, for æ vet at Rannveig har tenkt to gang igjennom det æ har skrevet. Fortjene æ et helt innlegg? I dont think so. Men for all del, vise bare kor mye Rannveig egentlig bryr seg <3

    10. er helt greit at du har egne meninger, men det er forskjell på hvordan man uttrykker dem. jeg er selv gravid og presser meg ikke inn i klær som ikke passer, men man får merker av til og med tights som gravid. du er helt sikkert en eller annen idiotisk gutt eller jente som ikke har barn og som ikke har vært gravid. du vet jo tydeligvis ikke noe som helst om svangerskap. “de feiteste månedene igjen”??? det er faktisk veldig individuelt. det er også individuelt om man legger på seg pga hva man spiser eller om man får mye vann i kroppen osv. hold kjeft om ting du ikke vet en dritt om! du er ikke voksen i hodet ditt. og jo, slike idioter som deg fortjener et eget innlegg. rett og slett fordi det viser hvor sykt store fritidsproblemer slike som deg har. hvis du ikke liker det en person gjør: hold kjeft og drit i å bruk tid og energi på å irritere deg. haha, fatter ikke at det er mulig.

    11. Men så har ikke du noe behov for å vite hvem jeg er heller. Akkurat som jeg ikke har behov for å vite hvem du er. Men er du tøff nok til å slenge dritt, så er du vel tøff nok til å stå for det og vise hvem du er. Det jeg mener.
      Humor ? Hvor er humoren i det du sier ? Det eneste du viser er at du har tydelige problemer som gjør at du må kommentere som du gjør. Eller kanskje det er sjalusi.
      Føler deg kanonbra over å slenge dritt til og om andre? Gratulerer 😉 Viser hvor mye hu bryr seg om hva som blir sagt om seg selv og evnt hennes barn ja. Det er vel bare normalt ? Normalt og bry seg om. Ikke normalt og bry seg med sånn som du gjør.
      Og det med ytringsfrihet er greit nok. Man kan si hva man vil, men enkelte ting har konsekvenser. Rannveig har ytringsfrihet her, hun kan skrive og gjøre hva hun vil her, for det er hennes blogg.
      Det du gjør kalles ikke ytringsfrihet. Det kalles dritslening og er lavmål!

    12. Blir så ufattelig provosert av mennesker som føler seg bedre av å sitte å rakke ned på og direkte mobbe andre mennesker over nettet. Det at du har ytringsfrihet, det er helt sant, men det er utrolig stor forskjell på konstruktiv kritikk og drittslenging. Det blir altfor teit og usaklig å komme med slike påstander, og mest sannsynlig er du vel en av de som gjør sport av å trakassere andre mennesker på internett. Det står det null respekt av.
      En annen ting: ikke uttal deg om hennes graviditet og det som følger med når du åpenbart ikke har noen anelse om hva det innebærer. Ja, det er farlig å være overvektig gravid, men ser det virkelig ut som Rannveig er en av dem? Isåfall tror jeg du trenger et par nye briller, om ikke nye øyne.
      Stå på Rannveig, det er ingen vits i å ta til seg kommentarer fra slike mennesker, det er en klisjé å si dette, men de er faktisk ikke verdt det! 🙂

    13. Kjære Rannveig!
      Æ beundre virkelig dæ og måten du tar tak i dem negative kommentaran.
      Stå på videre, vi e MANGE som heie på dæ!
      Klem 🙂

    14. hehe, e sikker på at viss ho ikke hadde lagt på seg 17 kg så hadde det også vært feil.. bare å drite i alle kommentara for uansett ka du gjør eller sir e det feil i følge visse folk virke det som. latterlig oppførsel.

    15. Ville ikke den taperen kommentere mer nå? Den anonyme dritten som har skrevet over her har jo ikke peiling på noen ting, kan ikke Rannveig bare få gå med hvilke klær hun vil? Og for guds skyld, slutt å si at hun legger på seg så mye at hun må klippes opp osv, hun var jo pitteliten før hun ble gravid, 50 usle kilo er INGENTING!!! Det er så ufattelig hensynsløst å skrive sånne ting til Rannveig! Akkurat som hun ikke har det tøft nok fra før av? Hun er heldigvis en veldig sterk jente, og klarer å heve seg over disse kommentarene.
      Syns synd på deg Anonym, du kan virkelig ikke ha det godt med deg selv! Ikke kom her å prøv å innbille noen av oss at du som slenger en gravid 18åring full i drit på nettet føler deg bedre enn henne, for det er det siste du er!!!!
      Rannveig, håper du ikke blir dratt ned at dritten som kommer inn her på bloggen, og at du ser at det er en del som støtter deg også! Håper du har det bra <3

    16. HAR DOKKER LEST BLOGGEN HENNES FRA STARTEN ELLER? :p hele bloggen hennes har gådd ut på å skrive dritt om barnefar osv. “Jeg blogger for å provosere” Takk du, det har vi fått med oss svært mange gang.
      Æ kommentere for å provosere. Ho blogge for å provosere. Deal with it :p
      Har aldri sagt et stygt ord om ungen i magen, men sorry, syns synd i den. Så mye ho har lagt ut om ungen allerede før den e født, hetsa barnefar, lagt ut SVÆRT provoseranes bilda som gjør at ho aldri får en seriøs jobb. Ikke kom her å si at Rannveig har gjort et godt forarbeid for en bra framtid for ho og ungen. Da har dokker ikke lest bloggen lenge nok. Ho vet ikke engang kor lang studietida for yrket ho vil bli e….
      Folk forandre seg, og det kan hende Rannveig også gjør det (tvile..), og blir en god mor. Men hittil syns IKKE Æ at ho har vært en god mor, og jo, ho e en mor før ungen kommer ut. Bare fordi ho har kjøpt ting og ikke drukket/røyka så har ho bretta ut hele livet sitt og hans på nett. Hengt ut barnefar, drevet med æreskrenking, blidd anmeldt, lagt ut politidokumenta, bilda med trusa nede, bilda med drink i handa (ja vet at den e alkoholfri, men det vet ikke andre som plutselig snappe opp bildet) Hallo i luken liksom.

    17. Men fortsatt. Kjære anonym. Det er ikke ditt problem. Ikke din sak! Deal with it!
      To feil gjør ikke en rett.. Alt du skriver som Rannveig har gjort. Det blir ikke borte eller bedre av at du kommenterer som du gjør. Det beste er å leve ditt liv og la hu leve sitt. At du hakker ned på Rannveig sånn, gjør ikke at hu blir mindre likt. Det gjør at du blir mindre likt, hvem du enn her. Alle her syns synd på deg, ikke Rannveig!

    18. kan du lægg ut før å etter bilde av puppan dine? for å vis kor mykje endrina det e? 🙂 træng ikkje vise nipplan

    19. Jeg er glad jeg ikke har samme jordmor som deg, om det du faktisk sier er sant. At din jordmor sier at det er greit å gå med stramme klær når man er gravid. Blodtilførselen blir jo dårligere, og en baby som vokser og trenger næring og oksygen har ikke godt av at blodtilførselen blir dårligere pga stramme klær.

    20. Men kjære anonyme Jeanette…
      Aldri sagt at det e mitt problem da 😉
      Nei tingan ho har gjort blir ALDRI borte, eller bedre. Enkelte like bare å få understrekt det så ho kan få en bedre mulighet til å forbedre seg. Æ leve mitt liv ja, og av og til sett æ av litt tid for å rofle her på bloggen.
      Det e ingen andre enn Rannveig som har gjort seg sjøl upopulær, og e heller ikke ute etter å “tilhengera”. Skjønne egentlig ikke ka du bable om, finn opp masse random stuff. Og du hakke jo like mye ned på meg. Flire meg skakk. Kordan ska æ bli mindre likt som anonym? Og uansett, blir heller mindre likt i offentligheta enn å støtte alt Rannveig gjør.
      E kanskje ikke alle som syns synd på Rannveig her, men FLESTEPARTEN gjør det. Og flesteparten har medfølelse for ungen og barnefaren som beklageligvis får utbretta livet sitt på en blogg uten å ønske det.

    21. Okei, så du kjenner kanskje barnefar du da, siden du vet at han har så mye problemer med at hun skriver alt som skjer med og rundt henne under svangerskapet? Greit, jeg skjønner at han har det, men nr 1: han kunne oppført seg som en far så hadde han sluppet dette, nr 2: han ville ha denne ungen også?? så han kunne spurt om hun ikke kunne dele litt mindre om babyen inn på her, nr 3: kan ikke han ta kontakt selv og be henne om å ikke legge ut ting om han på bloggen? – Tydeligvis ikke!? sånne som deg må gjøre det for han..
      Er hun upopulær fordi hun ikke tar på seg klær som du liker og skriver ting som du ikke liker? Hvis du kjenner Rannveig så kan du jo være tøff nok til å si navnet ditt også.. Utrolig barnslig å sitte bak den pc skjermen din å skrive dette pisset!

    22. Barnefar e usikker på om han i det hele tatt e farn til ungen, da Rannveig titt og ofte har sagt “Har vært utro i alle forholdan mine” og her forleden da ho skreiv historien mellom dem to “Hadde ikke følelsa for han i den perioden”. Ikke rart han e unnvikanes. Hjelpe lite at Rannveig sir at ho e 100% sikker på kem barnefarn e. Æ hadde aldri stolt på ho. Og det sir litt når ikke han gjør det heller.
      Og hadde du fulgt med på bloggen hadde du sett at han har hatt hjerneblødning og logge på sykehus pga slag i bakhauet av en viss person her. Så såklart treng han space fra ho. Og æ kjenne ikke barnefar, men sia vi bor i en liten by og Rannveig så fint like å spre alt på nett offentlig (blogg, facebook osv) så får man det med seg. E ikke alle som bruke personvern vettuu.
      Rannveig e ikke populær i byen vi bor i. Og det vet ho sjøl godt. Man blir ganske upopulær av å legge ut bilda av seg sjøl uten klær osv, og av å skrive provoserende ting 🙂 uansett om man e gravid eller ikke.
      Dem som ikke bor her vi bor, eller har fått med seg ALT vi har fått med oss, har egentlig lite dem sku sagt. Sitt å skriv dritt om barnefar som stakkar ikke har sagt et eneste stygt ord om Rannveig offentlig, mens ho har blitt ANMELDT for ærekrenkelse (drittkasting) Herregud.
      Vil du ha et navn? Tja. Johanne hete æ. Å kordan forskjell utgjør det? Du e akkurat like “tøff” som meg som sitt å skriv piss om barnefar + meg 😉

    23. Det her er rett og slett flaut.
      Du som sier at Rannveig går i trange klær?! Kanskje hun gjorde det før, men nå har jeg aldri sett Rannveig i noe som helst som er trangt, OG vil nu tru at ho synes det er like ubehagelig som alle andre å gå i trange klær som gravid. Å tru meg, jeg har vært gravid selv og vet kor ubehagelig det er å ha klær på seg i det store å det hele!
      Og hvis du legg litt ekstra merke til deg selv, så kan du merke at du får merka etter du har logge i senga å sove, omså i tryne, på armene .. det skal faktisk ikke mye til!
      Og klart, vil tru at alle får merka rundt midja også etter buksa osv, for dem er faktisk ikke skapt nu til dags at folk skal kunne bli feit.
      Jeg har bare en ting å si til deg Rannveig, overse dem som vil deg vondt.
      Dem kan umulig ha det bra med seg selv, når dem må kritisere andre for å føle seg bedre. Skjønne at det har glippa litt i oppdragelsen når man ikke eie “RESPEKT” for andre menneska lengre!

    24. Dere som sier hun aldri vil få seg en jobb for at hun har upassende bilder på nett også, følg litt med i Nyhetsverden så vil dere finne ut at vi faktisk har ei Kronprinsessa i lande vårt som ikke har vært til englebarn før i tiden, men nå er HØYT respektert! Vet om flere som har høy utdannelser som faktisk har gjort dumme ting, men faktisk blir godtatt for den dem er. Lov å gjøre feil, og det er faktisk lov å ikke skal kritisere alt som ei gjør. Skal nu si at hver helg kommer det faktisk ut både puppebilda osv av mange jente som har vært på fest, og kan si 100% sikker på at noen av dem er garrantert av noen av dere som kommenterer! det er faktisk menneskelig å gjøre feil. Og rannveig er faktisk TØFF som i det store å det hele har prøvd å ordne opp. Om det skulle vært ulovelig å vise seg i BH på nett eller holde for puppan når man vise den fineste babymagen, så skulle man nu farsken mæ også bada med alle klærne på når man går i bassenge, og spesielt når man sitt på stranda. SKJERP DOKKER !!

    25. Oj, gadd virkelig ikke og lese alle kommentarene her. Jeg kan si meg både enig og uenig i veldig mye her. Men når man som annonym slenger dritt til Rannveig blir man ikke bedre selv. Konstruktiv kritikk er greit, men ikke ren drittslenging.
      Foresten så fikk jeg vite av min jordmor at ja, det vanlige er rundt 12 kg man legger på seg. innenfor 18 kg er også helt normalt. Rannveig veide veldig lite før hun ble gravid, og at hun legger på seg litt ekstra skader jo ikke ! Hun kan legge på seg utallige flere kilo før hun i det hele tatt nermer seg overvektig! 🙂
      Og at man får strekkmerker eller revner eller må klippes, det er jo absolutt helt normalt! Haha, om man får det eller ikke er individuelt! Folk har absolutt ikke peiling 🙂

    26. ingen som har sagt at å revne/klippes/få strekkmerka e unormalt x) bare minne ho på det, siden ho hadde det “omg, krise, e det et strekkmerke æ ser”-innlegg her om dagen. sku tru ho ikke va forberedt på sånne ting 🙂

    27. Blir veldig provosert av å lese kommentarene over. Jeg bor i samme by som både “Johanne” og Rannveig. Har ikke fått med meg at Rannveig er upopulær, har faktisk aldri hørt et eneste negativt ord om henne før jeg begynte å lese denne bloggen.
      Janteloven eksisterer tydeligvis i aller høyeste grad hos enkelte her, om hun vil legge ut slike bilder av seg selv er det bare hun som rår over det. Høres ut som Johanne her er noe sjalu på Rannveig, siden hun er nødt å kommentere og klage over både bilder og blogginnlegg som legges ut her. La jenta være seg selv, å om det provoserer deg så mye så bare la vær å lese denne bloggen. Hun har lesere nok som støtter henne for den hun er.

    28. Ja vær så god, legg ut alt mulig i vei, men IKKE forvent at folk ska gje blaffen i det. Det vet æ at Rannveig heller ikke gjør, ho vet at det kommer haters utav det, og det e tydligvis som en rus for ho. Så why not? Æ syns det e underholdanes å diskutere med folk som dokker, som bare tar standpunkt i at Rannveig e en stakkars ung alenemor uten barnefar i ryggen. Ho e mer enn som så, vil si at manipuleranes e det ene ordet som passe som hånd i hanske.
      Ordet sjalu e i sterk grad missbrukt. Like mye som ordet hat. Ingen tar ordan seriøst lengre, and neither do I. Sjalu blir æ hvis typen min ræk på andre jente. Ikke hvis en blond, *nakenbildepånett* kjerring blir gravid med en fyr som ikke vil ha ho. E ingen som blir sjalu på det, isåfall, så må de personan oppsøke hjelp.
      HO blogge for å provosere, Æ (og andre) kommentere for å provosere. Same thing? 🙂
      Herlig underholdning i en influensahelg. Og det, først og fremst, takka være leseran til Rannveig. Ikke dårlig! Stå på.

    29. Fy flate, hadde æ sedd deg, “johanne”, sku æ ikke hefta me å klappe til deg for å si d sånn 🙂 æ e sjøl fra alta, å æ vet ikke om nån som mislike Rannveig. kjenne ikke ho så godt, men har et utrolig godt inntrykk av ho 🙂 å har faktisk lest bloggen hennes helt ifra starten. du e bare en usaklig og enslig jenta blandt alle her. e sikker på at du e godt kjent me barnefar, som forresten e en klysat type. vet godt kæm han e, ikke gjennom bloggen til Rannveig.
      STÅ PÅ JOHANNE 😀 ingen heie på deg 😉

    30. Ble mange kommentarer her! Så jeg svarer alle i en.
      TUSEN takk for fine kommentarer alle sammen her. Betyr utrolig mye <3
      Og du " Johanne" . Ser du hvor mange du har imot deg ? Er det ikke bare å gi seg med en gang ? Det er ikke, og kommer aldri til å bli, populært med anonym drittslenging. Det er som mange sier her, LAVMÅL og noe man gjorde når man var 14 år. Men for alt jeg vet, så er du kanskje 14.
      Og ikke bry dere om " Johanne" Hun er 99,9% sikkert enten søsteren til barnefar, eller en som står barnefar nært, skal man tro den bitterheten hun viser i sine kommentarer.

    31. Bare hyggelig Rannveig! <3
      Men denne Johanne var bare så ufattelig barnslig og irriterende at det var vanskelig å ikke bry seg. Håper hun slutter å kommentere her etterhvert, og slutter å lese bloggen din, siden hun syns den er så provoserende! Du og alle vi andre som liker bloggen din veldig godt greier oss fint uten hennes kommentarer 🙂

    32. Venninen min la på seg 30 kg under svangerskapet (hun var veldig tynn før hun ble gravid). Nå er det noen måneder siden hun fødte og hun er blitt slankere enn hun var før! jeg digger bloggen din og måten du takler de mongo kommentarene du får! 🙂 stå på!

    33. Heihei Rannveig, vi har omtrent kommet like langt i svangerskapet og lagt på oss like mye. Jeg har lagt på meg 15 kg nå, og jordmoren min sa at dette var bra siden jeg i utgangspunktet er så tynn. Hun sa at den anbefalte vektøkningen var 12 kg, men det var ikke basert på jenter som hadde lav BMI, men var mer gjennomsnittelige i vekten. Så drit i disse kjøtthuene som uttaler seg om ting de ikke har greie på og kos deg videre i svangerskapet 🙂

    34. Ingen heie på Johanne?
      Nei, mulig det, e jo ikke akkurat en kamp det her..
      Men ja, æ e fette enig med ho..

    35. Hei! Liker bloggen din! 🙂
      Må få si at jeg ikke syntes synd på deg 🙂
      Det virker som du klarer deg super bra, at familien din støtter deg osv. At barnefaren og du ikke sammen er en bagatell. Du kommer til å klare deg kjempe bra. Dessuten er du heldig som har muligheten til å bli gravid.Det er ikke alle som har det.
      Masse lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg